Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Efektyvaus klientų aptarnavimo elementai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Efektyvaus klientų aptarnavimo elementai

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Efektyvaus klientų aptarnavimo elementai. Užkrečiamas vadovo pavyzdys. Teisingas vadovas. Klientų pasitenkinimo dėmenys. Aptarnavimo kokybė. Formulė. Aptarnavimo efektyvumas. Klientų lūkesčius formuojantys veiksniai. Klientų reakcijos variantai. Klientų reakcijos variantai. Esama organizacijos branda aptarnavimo srityje.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-12
DalykasVadybos pristatymas
KategorijaVadyba
TipasPristatymai
Apimtis15 skaidrių
Literatūros šaltiniai0
Dydis11.53 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint EKAE(skaidres) [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą