Planavimas. Tikslai. Efektyvių tikslų kriterijai. Vizija ir misija. Kas turi atsispindėti misijoje? Kad misijos teiginys būtų prasmingas, jis turi būti? Kas yra strategija? Strategijos ir taktikos skirtumas. Kompanija nustato strateginius tikslus tokiose srityse. Strategijos formulavimas – industrijos analizė. Strategijos formulavimas – kompanijos analizė. Formalaus planavimo kritika. Strategijos lygiai. Konkuravimo strategijos. Žemesnių kaštų strategijos analizė. Pagrindinės koncepcijos ir metodai. Diferenciacija - tai kitoniškumas arba unikalumas, už kurį vartotojas nori sumokėti brangiau. Diferenciacijos esmė ir prigimtis. Diferenciacijai yra būdingi "apčiuopiami" ir "neapčiuopiami" aspektai. Diferenciacijos ir kaštų privalumų palyginimas. Socialinių ir psichologinių faktorių reikšmė diferenciacijai.