Šperos.lt > Vadyba > Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai

Marketingo kompleksų elementų analizės teoriniai aspektai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tyrimo aktualumas. marketingo esmė ir reikšmė įmonės veikloje. Marketingo samprata. Tikslas – suprasti marketingo esmę ir reikšmę įmonės veikloje. Uždaviniai. Marketingo kompleksas. Prekė. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą prekė. Uždaviniai. Esminiai skirtumai tarp prekės ir paslaugos. Kaina. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą kainą. Uždaviniai. Paskirstymas. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą paskirstymas. Uždaviniai. Prekių paskirstymo keliai. Rėmimas. Tikslas – žinoti marketingo komplekso elementą rėmimas. Uždaviniai. Marketingo komplekso elementų ryšys. Tikslas – išanalizuoti marketingo komplekso ryšį. Uždavinys – suprasti ir išsiaiškinti marketingo komplekso elementų ryšį.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 38.11 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą