Šperos.lt > Vadyba > Klientų valdymo efektyvumas: UAB "Maxima XXX"

Klientų valdymo efektyvumas: UAB "Maxima XXX"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas: įvertinti MAXIMA XXX klientų valdymo sistemos efektyvumą. Maxima XXX veikla. Vartotojų lojalumą įtakojantys veiksniai priklausantys nuo organizacijos. Vidiniai vartotojų lojalumą įtakojantys veiksniai. Išoriniai vartotojų lojalumą įtakojantys veiksniai. Santykių su vartotojais rūšys. Maxima XXX lojalumo programos. Kortelės. Ačiū kortelė. Buvusios lojalumo programos. Pardavimų skatinimas. Vartotojų lojalumą palaikančios priemonės. Grupės narių lojalumo įvertinimas Maxima XXX parduotuvei. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 475.29 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą