Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti organizacijos veiklos esmę ir principus. Organizacijos veiklos esmė ir principai. Tikslo ir misijos įtaka organizacijos veiklai. Organizacijos tikslai įtakojantys jos veiklą. Strateginiai ir taktiniai planai organizacijos veikloje. Paslaugų ir prekių strategijos organizacijos veikloje. Kainų strategijos organizacijos veikloje. Rėmimo strategijos organizacijos veikloje. Komunikacijos proceso įtaka organizacijos veikla. Paskirstymas organizacijos veikloje. Konkuravimo strategijos įtaka organizacijos veiklai. Marketingo strategijų pagal tikslinę rinką įtaka organizacijos veiklai. Marketingo strategijų pagal pozicionavimą įtaka organizacijos veiklai. Sprendimų priėmimo įtaka organizacijos veiklai. Vadovavimo įtaka organizacijos veiklai. Žmogiškųjų išteklių planavimo įtaka organizacijos veiklai. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.