PowerPoint pristatymas. Pagrindinės sąvokos. Analizė. Yra išskiriami penki strateginės analizės etapai. Įmonės strategija. Strateginės analizės žingsniai. Vidinės aplinkos analizė (7-14 žingsniai). Aplinka ir jos komponentai. Išorinės aplinkos analizė. Išorinė aplinka apima. PEST analizė. Politiniai veiksniai. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai veiksniai. Technologiniai veiksniai. Porterio penkių konkurencinių jėgų modelis. Potencialūs konkurentai. Esami konkurentai. Prekės pakaitalai. Pirkėjai. Tiekėjai. Pagrindinės konkurencinės rinkos savybės. Konkurencijos lygio įvertinimas. Konkurentų veiksmų analizė. Pagrindiniai sėkmės veiksniai. Išoriniai veiksniai. Vidiniai veiksniai. SSGG analizė. SSGG analizė (4). Vidinio profilio aprašymas. vidinio profilio aprašymas (8).