Šperos.lt > Vadyba > Elektroninis verslo modelis: picerija "Mambopizza"

Elektroninis verslo modelis: picerija "Mambopizza"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas – aprašyti įmonės elektroninio verslo modelį. Apie UAB "Ultrapramogos". Apie Mambo pizza. Vartotojai. Tikslinis vartotojų segmentas. Pateikimo kanalas. Produkto vertės pasiūlymas klientui. Rėmimas. Užsakymas. SWOT analizė. Konkurencija. Šakos įvertinimas. Konkurencijos tyrimas. Įmonės veikla. Ištekliai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 1007.7 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą