Šiame darbe yra pateiktas laikraščio "Alio reklama" 2004 m. kovo 29d. Nr. 79 empirinis tyrimas. Šiuo tyrimu norima parodyti kokių skelbimų yra daugiausiai ir mažiausiai, kokias siūlo paslaugas. Darbo eiga: suklasifikuoti skelbimus, suskaičiuoti skelbimus, sudaryti skelbimų lenteles, nubraižyti diagramas, padaryti išvadas apie kiekvieną skelbimų tipą. Skelbimų klasifikacija. Butai. Namai. Sodybos. Patalpos. Sodai, sklypai. Garažai. Statybinės medžiagos. Įrenginiai, mechanizmai, santechnika. Statybos, remonto paslaugos. Prekybos, pramonės, gamybos įrenginiai. Organizacinė technika. Baldai. Buitinė technika. Garso aparatūra. Vaizdo aparatūra. Muzikos instrumentai. Drabužiai, avalynė, medžiagos. Maisto produktai. Fotoprekės. Knygos, periodika. Kuras. Namų apyvokos reikmenys. Ūkininkams, sodininkams. Sporto, turizmo, poilsio prekės. Prekės vaikams. Pranešame, informuojame. Įvairūs. Ieško darbo. Siūlo darbą. Paslaugos. Fauna, flora. Išvados.