Šperos.lt > Vadyba > Veiklos pobūdis, darbo organizavimas ir klientų aptarnavimas: prekybos tinklas "Rimi"

Veiklos pobūdis, darbo organizavimas ir klientų aptarnavimas: prekybos tinklas "Rimi"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tikslas: apibūdinti ir įvertinti prekybos tinklo "Rimi" veiklos pobūdį, darbo organizavimo ir klientų aptarnavimo padėtį. Teorinė dalis. Organizavimas. Organizavimo tikslai ir objektas. Darbuotojų skyriaus organizavimas. Klientų aptarnavimas. Praktinė dalis. Prekybos tinklo "Rimi" aprašymas. Tyrimo metodika. Tyrimo analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 161.1 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą