Šperos.lt > Vadyba > Nuo prekės ženklo vertės iki kliento vertės

Nuo prekės ženklo vertės iki kliento vertės

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Nuo prekės ženklo vertės iki kliento vertės. Martin Christopher. Kliento išmanymas. Reklamos įtakos nuosmukis. Suvokiama produkto lygybė. Kainos konkuravimas. Perkamosios jėgos telkimasis. Vartotojų rinkos suirimas. Perėjimas nuo prekės ženklo vertės iki kliento vertės. Vertingumo klientui apibūdinimas. Marketingo privalumo šaltiniai. Vartotojų privilegijos. Kliento privilegijos. Tiekimo grandinės efektyvumas. Vertingumo klientui tiekimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

7 psl.

Lygis:

11 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos "Ąžuolyno"gimnazija

Failo tipas:

Microsoft Word 20.31 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą