Įvadas. Teorinė dalis. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentai pramonės šakoje. Konkurentai rinkoje. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Stiprūs ir silpni konkurentai. Artimi ir tolimi konkurentai. "Padorūs" ir "kenkėjiški" konkurentai. Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas. Konkurencijos strategijos. Konkurencinės pozicijos. Konkurenciniai veiksmai. Rinkos lyderių strategijos. Pretendenčių į lyderes strategijos. Sekėjų strategijos. Nišų užpildytojų strategija. Praktinė dalis. Rinkos analizė, konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Stambių konkurentų tikslai. Vidutinių ir smulkiųjų konkurentų tikslai. Mūsų tikslai. Konkurentų strategijų nustatymas. Produktų asortimentas ir savybės. Reklama ir pardavimų skatinimo programos. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentu pulti, o kurių vengti. Išvados.