Įvadas. Šokių muzikos klubų renginių ypatumai. Šokių muzikos klubų teisinis statusas. Šokių muzikos klubų tikslai. Šokių muzikos klubų veikla. Šokių muzikos klubų specifika. Šokių muzikos klubų raida Lietuvoje. Šokių muzikos klubų vadybos lyginamoji analizė. Reklaminės kampanijos organizavimas. Patalpų disponavimas renginiams. Techninės bazės panaudojimo ypatumai. Šokių muzikos klubų rentabilumas. Prekyba šokių muzikos klubuose. Šokių muzikos klubų programos kultūra. Sociologinė šokių muzikos klubų lankytojų apklausa. Šokių muzikos klubų populiarumo analizė. Lankytojų vertinimo kriterijai. Kiti anketos duomenys. Klubinių renginių lankomumas. Veiksniai apsprendžiantys klubinių renginių pasirinkimą. Informacijos apie klubinius renginius gavimo būdai. Klubinių renginių lankytojų pageidavimai. Klubinių renginių lankytojų poreikių tenkinimas. Apklausos duomenų išvados. Išvados.