Šperos.lt > Vadyba > Paslaugos samprata

Paslaugos samprata

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Paslaugos samprata. Paslaugu savybės. Neapčiuopiamumas. Heterogeniškumas (nevienalytiškumas). Nepatvarumas. Vartotojo dalyvavimas. Paslaugos teikimo ir naudojimo vienovė (vienalaikiškumas). Nuosavybės nekeičiamumas. Santykių (ryšių) marketingas ir jo įtaka. paslaugų organizacijos veiklai. Santykių (ryšių) marketingo koncepcija.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

9 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras

Failo tipas:

Microsoft Word 17.76 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą