Šperos.lt > Vadyba > Informacinė rinka ir informacijos menedžmentas

Informacinė rinka ir informacijos menedžmentas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Informacijos pasiskirstymas. Informacijos pasiskirstymo reikšmė. Informacinių paslaugų vertinimo kriterijai. Vartotojų poreikiai. Informacinių paslaugų propagavimo poreikis. Laiko aspektas. Informacijos kokybės ir kiekybės sąryšis. Informatyvumas. Grafinė informacija. Informacinių paslaugų diegimas. Informacijos šaltiniai. Vidinių ir išorinių informacijos šaltinių palyginimas. Komercinių duomenų bazių kūrimas. Knygos, pranešimai, konferencijų medžiaga, disertacijos, žurnalai. Patentai. Informacija apie numatomus renginius. Komercinė informacija. Verslo informacijos organizavimas. Online informacinės paslaugos. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

12 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Radviliškio Gražinos vidurinė mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 13.4 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą