Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonės aplinkos analizė: Tele2
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės aplinkos analizė: Tele2

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Monetarinė politika. Monetarinės politikos tikslai. Įmonės tiesioginio poveikio aplinka (mikro aplinka). Tiesioginio poveikio vidinė įtaka. Tiesioginio poveikio išorinė įtaka. Įmonės netiesioginio poveikio aplinka (makro aplinka). Politinis – teisinis aspektas. Ekonominis aspektas. Socialinis – kultūrinis aspektas. Technologinis aspektas. Viešieji fiksuoto ir judriojo telefono ryšio tinklai. Išvados.

Ištrauka

Mobiliųjų telefonų naudojimas pastaraisiais metais sparčiai išaugo. Šiais modernių technologijų laikais tai tapo ne prabanga, o kasdienybe. Šiuo metu Lietuvoje vyksta arši konkurencija tarp mobilaus ryšio operatorių. Darbe atliekamas įmonės UAB "TELE2" aplinkos analizė.
Darbo tikslas: Išanalizuoti, UAB "TELE2" įmonės aplinkos analizę.
Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti, UAB "TELE2" veiklą, pateikiant įmonės veiklos tikslus, bei įpatumus.
2. Išanalizuoti, aplinkos poveikį įmonės veiklai.

UAB "TELE2" savo veiklą pradėjo dar 1993 metais, kai buvo įkurta kompanija "Levi&Kuto". Lietuvoje "TELE2", kaip trečiojoje šalyje GSM operatorė, pradėjo veikti 1999 m. gruodžio 14d. nors bendrovei "TELE2" vardą suteikė tik 2000m. sausio mėnesį.
2000 m. gegužės 23d. "TELE2" pristatė savo pirmąją komercinę paslaugą – "X-GSM". Tačiau 2001m. pavadinimas pakeistas į "Pildyk"; tai – išankstinio apmokėjimo paslauga.
2000m. lapkričio 1d. – "TELE2" pristatė antrąją komercinę paslaugą – mėnesinio apmokėjimo mobiliojo ryšio paslaugą. Nedidelės įmonės teikiamų paslaugų kainos pritraukė nemažai klientų, todėl 2001m. rugpjūčio 30d. "TELE2" buvo pripažinta kaip strateginė investuotoja. Visą tą laikotarpį "TELE2" paslaugų kainos buvo mažiausios, o tai padėjo kompanijai tapti antrąja pagal dydį mobiliojo ryšio operatoriai.
2004m. vasario 23d. UAB "TELE2" pradėjo teikti pigesnes fiksuoto ryšio paslaugas.
Dabar UAB "TELE2" siūlo pigias ir paprastas telekomunikacijų paslaugas: mobiliojo ir fiksuoto ryšio produktus bei paslaugas, taip pat interneto, kompiuterių tinklų, kabelinės televizijos ir kitas paslaugas.
Įmonės tikslas – tapti patikimiausia ir stipriausia alternatyvia telekomunikacines paslaugas teikiančia benrdove ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje.
UAB "TELE2" yra pasiryžusi įgyvendinti savo užsibrėžtą tikslą – padaryti mobilųjį ryšį prieinamą kiekvienam Lietuvos gyventojui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-03-12
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis25.97 KB
AutoriusIngrida
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasPetkus
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones aplinkos analize Tele2 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 6 puslapiai 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Petkus
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą