Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950
Aprašymas

Apsauginių akių lašų "Gaiva" įvedimo į rinką marketingo programa. Įvadas. Naujo produkto idėjos aprašymas. Naujo produkto tikslai. Idėjos kūrimo ir vertinimo aprašymas, idėjos pasirinkimą nulėmusių kriterijų ir argumentų įvardinimas. Produkto naujumo lygis bei informacija apie naują produktą ir jo savybes. Naujo produkto pagrindinė nauda vartotojui. Analizės etapas. Prognozuojamo produkto "Apsauginiai akių lašai "Gaiva"" rinkos aprašymas. Esama rinkos būklė, svarbiausi verslo makro aplinkos veiksniai. Prekės "Apsauginiai akių lašai – "Gaiva" pagrindinės rinkos charakteristikos. Naujų gamintojų atėjimo į rinką galimybės. Prekės apsauginiai akių lašai "Gaiva" " pakeičiamumo lygis. Pirkėjų galia daryti įtaką prekės kainai ir jautrumas kainai, tiekėjų galia daryti įtaką žaliavų kainoms. Sezoniniai rinkos pakitimai, prekės ciklai ir kita. Segmentavimas ir tikslinio segmento parinkimas. Pagrindiniai segmentai, jų rinkos talpumas. Tikslinės rinkos parinkimas. Tikėtina tikslinės rinkos apimtis ir galima augimo tendencija. Konkurentų analizė. Konkuruojančios prekės, tiesioginiai ir/ar netiesioginiai konkurentai. Pagrindiniai konkurentai. Ateities planai. Prekės pozicionavimas. Nagrinėjama rinka – apsaugos priemonių nuo UV saulės spindulių rinka. Apsisprendimo atributų identifikavimas ir reikšmingumo įvertinimas. Vartotojų vertinimo "Saulės dvelksmas" ir konkurentų prekių ženklų pagal apsisprendimo atributus nustatymas. Norimos prekės ženklo pozicijos nustatymas. Pozicionavimo teiginio formulavimas. Marketingo sprendimai. Prekės sprendimai. Kainodaros sprendimai. Informacija apie apsauginius akių lašelius "Gaiva" kainą, palyginimas su konkurentų prekių kainomis. Kainos nustatymo strategija. Prielaidos, kuriomis yra remiaimasi, nustatant planuojamos prekės kainą, kad ji būtų patraukli vartotojui. Prekės gamybos teikimo savikaina, pagrindinės jos sudedamosios dalys. Informacija apie paskirstymo bei pateikimo sprendimus. Rėmimo sprendimai. Planas produkto įvedimo į rinką pirmajai kampanijai bei reklamos biudžetas. Išvados.

Ištrauka

Marketingo naujo produkto idėjos programos sudarymas ir įgyvendinimas yra vienas iš svarbiausių tikslų įmonės viduje. Norint pasiekti iškeltus tikslus, reikia viską organizuoti kryptingai ir tikslingai. Apsvarstyti visus teigiamus ir neigiamus aspektus, įvertinti savo produkto galimybes ir atsižvelgti į daugelį kitų dalykų.
Mūsų darbo tikslas – sukurti naujos prekės "Apsauginiai akių lašai "Gaiva" " įvedimo į rinką marketingo programą. Tikslui pasiekti sprendžiami šie uždaviniai:
• Pateikti mūsų naujos prekės idėją ir detalų jos aprašymą;
• Atlikti esamos rinkos analizę;
• Atlikti segmentavimą ir pasirinkti tikslinę rinką;
• Išanalizuoti esamus konkurentus ir įvertinti jų įtaką mūsų įmonei;
• Atlikti SSGG analizę;
• Atlikti prekės pozicionavimą;
• Suformuluoti mūsų įmonės marketingo sprendimus.
Išsami analizė leis mums įvertinti mūsų produkto galimybes rinkoje, įvertinti konkurentų įtaką bei pažvelgti į kitus svarbius dalykus, kurie būtini norint įvesti mūsų prekę į rinką.
Darbe naudosimės Lietuvos statistikos departamento duomenimis, informacija iš interneto bei kita svarbia ir reikalinga darbui literatūra.

1.1. Naujo produkto tikslai.

Gelbėdamiesi nuo alinančio karščio, skubame prie vandens telkinių, kur nesaikingai kūną lepiname kaitriais saulės spinduliais, dažnai nė nesusimąstydami apie jos skleidžiamų nematomų ultravioletinių spindulių žalą akims. Statistiškai dažniausiai akies tinklainė atšoka ilsintis prie jūros. Mėgstantys prie vandens telkinių nuo saulės spindulių prisidengti skėčiais, sukelia dar didesnį pavojų savo akims, nes skėtis "surenka" smėlio atspindžius, dar labiau padidindamas ultravioletinių spindulių srovę. Vanduo atspindi dar daugiau saulės spindulių, tad jų neigiamas poveikis akims yra gerokai stipresnis nei įprastai. Mokslininkai paskaičiavo, jog saulėtą dieną į akis patenka 10 kartų daugiau šviesos nei tuomet, kai yra debesų, todėl ilgai būnant saulėje ultravioletiniai spinduliai pažeidžia rageną, lęšiuką, tinklainę, t. y. tas akies sudėtines dalis, kurios nulemia regėjimą. Gydytojai sako, jog ragenos pažeidimų pasitaiko gana retai. Dažniau sulaukiama pacientų, kuriems pažeistas lęšiukas bei tinklainė. Šių pažeidimų kaltininkė – saulė.
Be to, dauguma įsivaizduoja, kad akis nusideginti galima tik rūgštimi ar ugnimi, tačiau gydytojai sako, jog rimtai sužaloti akis gali ir suvirinimo aparatų skleidžiama šviesa, ypač tuomet, kai jais dirbantieji nenaudoja apsauginių akinių arba naudojami akiniai nėra kokybiški. Ne ką mažiau kenksmingos ultravioletinės lempos, lazeris, dienos šviesos lempos bei kiti dirbtiniai šviesos šaltiniai, skleidžiantys ultravioletinius spindulius. Ultravioletiniais spinduliais pažeistos akys labai parausta, skauda, tarytum dega, todėl žmogus negali atsimerkti, o bandydamas tai padaryti akyse pajunta stiprų skausmingą dūrimą.
Mūsų produkto pagrindinis tikslas – apsaugoti akis nuo kenksmingo saulės spindulių poveikio. Saugoti akis reikia net ir tomis dienomis, kai saulės nematyti pro debesis, kadangi žemę pasiekiantys ultravioletiniai spinduliai atlieka juodą darbą mūsų akyse. Tikslas – kad prekė būtų paprasta, patogi naudoti ir svarbiausia – prieinama kiekvienam.
Ypač svarbu, kad akis nuo kenksmingų saulės spindulių saugotų vaikai, lauke praleidžiantys didesnę laiko dalį nei suaugusieji. Vaikų akių saugumu tėvai turėtų pasirūpinti nuo pat mažens. Vaikams taip paprastai akinių neuždėsi, o ir su kontaktiniais lęšiais, gali būti daug vargo ir problemų.
Naujojo produkto idėja – paprasta naudoti akių apsauga kievienam.
Jau nuo seniai žinome, kad yra rekomenduojama nešioti akinius nuo saulės, kurie dabar net ištisus metus tapo neišvengiama mūsų kasdienybės dalimi. Taip pat siūloma nešioti ir įvairius galvos apdangalus, skėčius bei naudoti ir ne taip seniai pasirodžiusius apsauginius kontaktinius lęšius. Tačiau akių lašeliai "GAIVA" – tai nepakeičiama apsaugos priemonė nuo pavojingų saulės ir ultravioletinių spindulių. Tai ne tik veiksminga, pagaminta, naudojant natūralias žaliavas, bet ir puiki priemonė tiek suaugusiems, tiek ir vaikams. Užtenka tik įsilšinti lašelių į akis ir akies paviršius pasidengia plonyte mikroplėvele, apsaugančia akį nuo kenksmingų ultravioletinių saulės spindulių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-02-23
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis44 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis232.88 KB
AutoriusIngrida
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasŽ. Freigofas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ivedimo i rinka marketingo programa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 44 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Ž. Freigofas
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą