Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Elektroninės prekybos galimybių raida Lietuvoje
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Elektroninės prekybos galimybių raida Lietuvoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566
Aprašymas

Įvadas. Elektroninės prekybos samprata ir formos. Elektroninės prekybos teikiamas prekių asortimentas. Elektroninės prekybos formos. Elektroninė parduotuvė. Elektroninis aukcionas. Bankų vaidmuo elektroninėje prekyboje. Bankų teikiamos paslaugos. Elektroninės atsikaitymo priemonės. Užsakymų ir atsiskaitymų elektroninėje prekyboje sauga. Elektroninės prekybos sistemų raidos perspektyvos. Elektroninės prekybos sistemos nauda. Nedidelis elektroninės prekybos populiarumas. Elektroninės komercijos situacija pasaulyje ir Lietuvoje. Žmonės vengia elektroninės prekybos. Elektroninės komercijos augimas pasaulio regionuose. Tyrimo metodikos ir organizavimo pristatymas. Tyrimo duomenų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).

Ištrauka

Interneto plėtra sukūrė sąlygas ne tik perduoti įvairiausią informa¬ciją į bet kurį pasaulio tašką, bet ir sudaryti prekybos sandorius Internete galima patalpinti išsamią informaciją apie kiekvieną parduodamą prekę.
Elektroninė prekyba, tai viena iš sparčiausiai besiplečiančių prekybos formų, kurios dėka kiekvienas žmogus turėdamas kompiuterį ir galimybę naudotis internetu, gali tiesiogiai dalyvauti prekybos procese. Nesvarbu kur bebūtum, elektroninė prekyba aprėpia visą pasaulį. Prekių užsakymas, jų pirkimas ir atsiskaitymas už jas Interneto pagalba viena aktualiausių temų šiandieniniame pasaulyje. Rinkoje pasirodo vis daugiau "virtualių" parduotuvių, kurių dėka, pirkėjui neišeinant iš namų, galima nusipirkti maisto produktų, kasdienio naudojimo prekių, akcijų ir obligacijų, sporto prekių, automobilių ir jų atsarginių dalių ir kt.
Informacinėms technologijoms (IT) žengiant į priekį, elektroninė prekyba skverbiasi į mūsų visų kasdieninius gyvenimus, tad autoriaus darbo "Elektroninė prekyba" temos aktualumas yra: dabartiniais laikais, kai beveik kiekvienas turi galimybę naudotis mobiliojo ryšio telefonais, o be kompiuterio ir interneto neįsivaizduotų savo gyvenimų, elektroninė prekyba nebėra visiškai naujas ir neprieinamas reiškinys. Dabar gal ir sunku patikėti, bet elektroninė prekyba gan greitai skverbiasi į mūsų kasdieninius gyvenimus, tad šiandien tai išties įdomus reiškinys. Nors negalima teigti, kad kiekvienas yra tai išbandęs, bet kad nebūtų girdėję ar nežinotų, apie elektroninę prekybą, atsirastų ne daug.
Baigiamojo darbo objektas - Elektroninės prekybos galimybių raida Lietuvoje.
Darbo tikslas : išanalizuoti elektroninės prekybos ypatumus ir galimybes.
Darbo uždaviniai :
1. Apibūdinti elektroninės prekybos (komercijos) sampratą bei formas;
2. Aptarti elektroninės prekybos struktūrą;
3. Įvertinti elektroninę atsiskaitymo bei saugos sistemą.
4. Charakterizuoti elektroninės prekybos sistemų veiklą Lietuvoje.
5. Nustatyti elektroninės prekybos galimybių perspektyvą.
Darbo metodologija:
1. Literatūros ir kitų informacinių šaltinių analizė.
2. Statistinių duomenų analizė.
3. Anketinė apklausa.
Šiame darbe pasiektos kompetencijos:
iš verslo įmonės kūrimo srities:

gebėjimas vertinti verslo aplinką ir savo galimybes;
mokėjimas naudotis teisės aktais, reglamentuojančiais pasirinką veiklos sritį;
gebėjimas suprasti verslą kaip sistemą;
iš rinkos tyrimo srities:
mokėjimas naudotis informaciniais šaltiniais;
gebėjimas analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis;
iš vadovavimo darbuotojams srities:
mokėjimas bendrauti ir bendradarbiauti;
iš verslo būklės kontrolės srities:
gebėjimas kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
iš verslo plėtros srities:
gebėjimas pritaikyti inovacijas versle;
iš prekybos ir paslaugų vadybos srities:
gebėjimas administruoti prekybos ir paslaugų įmonių veiklą, ją įvertinti ir analizuoti;
mokėjimas priimti strateginius ir taktinius prekybos ir paslaugų marketingo sprendimus.

Darbo struktūra: Darbas susideda iš tokių dalių: santraukos lietuvių ir užsienio kalbomis, įvado, teorinės dalies, analitinės dalies, išvadų, darbe naudotų informacijos šaltinių sąrašo, priedų. Darbe pateiktos lentelės ir paveikslų sąrašas. Darbo apimtis be priedų - 56 puslapių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-12-22
DalykasVadybos diplominis darbas
KategorijaVadyba
TipasDiplominiai darbai
Apimtis61 puslapis 
Literatūros šaltiniai21 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis265.64 KB
Autoriusjulija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasLaimutė Dicevičienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektronines prekybos galimybiu raida Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 61 puslapis 
  • Utenos kolegija / 4 Klasė/kursas
  • Laimutė Dicevičienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą