Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės gerinimo metodai ir būdai
   
   
   
naudingas +4 / nenaudingas -4

Kokybės gerinimo metodai ir būdai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Nuolatinis gerinimas. Nuolatinio gerinimo poreikis ir svarba. Sėkmingų nuolatinio gerinimo (NKG) programų elementai. Kokybės gerinimas pradžioje sukelia sutrikimą, ir beveik visuomet jam reikia laiko savo vertei parodyti. Staigios praktikos, trukdančios kilti idėjos, reikia atsisakyti. Darbuotojai turi būti nuolat mokomi ir prusinami, ypač metodų gerinimo technikos atžvilgiu. Nuolatiniam gerinimui reikia efektyvaus mechanizmo tobulinimo idėjoms apdoroti. Nuolatinis kokybės gerinimas ir organizacijos strategija. Kokybės gerinimo metodai ir būdai. Duomenų rinkimo priemonės. Pareto diagramos taikymas. Proto šturmo metodas. Priežasčių ir pasekmių diagrama. Srauto diagrama. Sklaidos diagrama. Histogramos diagrama. Sugretinimas. Medžio diagrama. Išvados.

Ištrauka

Dažnai sakoma, kad visuotinė kokybės vadyba (VKV) yra visų šiuolaikinio verslo operacijų gelbėtoja. Remiantis kokybės vadybos tarptautiniu standartu LST EN ISO 9000:2007 lt, en, kokybės gerinimas – tai kokybės vadybos dalis sutelkta didinti sugebėjimą atitikti kokybės reikalavimus. Tai organizacijos ketinimas sukurti organizacijos kultūrą, kurioje pokyčiai ir tobulėjimas yra pripažintos normos, kurioje tikima, kad pagerinti procesai sudaro pagrindą tobulėjimui siekiant aukštesnio kokybės lygio. Gerinant kokybę, svarbu visas pastangas sutelkti siekiant paveikti atsitiktines ir nuolatines problemas ir tobulinti procesus.
Šiuo sunkiu įmonėms laikotarpiu, kokybės gerinimas, kokybės gerinimų metodų įdiegimas viena iš išeičių gerinti įmonės veiklą, taip pasiekiant geresnių rezultatų. Kad būtų galima perimti ir įdiegti kokybės gerinimo metodus, reikia pirmiausia išrauti nusistovėjusius organizacinius įpročius bei verslo praktiką ir imtis iš esmės naujų dalykų. Naujų kokybės metodų įdiegimas gali įmonėi padėti konkurencingoje veikloje su kitomis įmonėmis. Demingo nuomone, vienas iš sėkmingos veiklos principų – "nuolat ir amžinai gerinti kiekvieną procesą". Nuolatinis gerinimas padės įmonei ar organizacijai išlikti inovatyvia, konkurencinga bei pirmaujančia savo rinkoje.
Įvairūs šaltiniai rodo, kad daugiau nei 80 procentų trūkumų atsiranda dėl vadybininkų ir mažiau nei 20 procentų dėl darbuotojų kaltės. Gerinant kokybę, ypač daug dėmesio reikia skirti nuo vadybininkų skirtoms problemoms.
Šiame kursiniame darbe bus supažindinama su nuolatinio gerinimo poreikiu, pagrindiniais nuolatinio gerinimo elementais bei organizacijos strategija. Taip pat bus detaliai aptariami pagrindiniai kokybės gerinimo metodai ir būdai, bei pateikiamos išvados, sprendžiant įmonės problemas, pasitelkiant kokybės gerinimo metodus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-06-06
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis323.44 KB
AutoriusGitana Abeciūnaitė
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. N. Banaitienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes gerinimo metodai ir budai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. dr. N. Banaitienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+4
-4
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą