Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonės įvaizdžio formavimas (2)
   
   
   
-2
naudingas +1 / nenaudingas -3

Įmonės įvaizdžio formavimas (2)

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Įmonės apibrėžimas, jos veikla ir aplinka. Įmonės ūkinės veiklos apibūdinimas. Įmonės prekinio ženklo apsauga. Reklamos veikla ir firmos įvaizdis. Reklamos savybės. Reklamos veiklos planas. Firmos įvaizdžio esmė, svarbiausios. Formavimo ypatybės. Įmonės stiliaus esmė, kūrimas ir svarba. Prekės ženklas: funkcijos, rūšys. Apsauga. Išvados.

Ištrauka

Konkurencija rinkoje verčia griebtis įvairaus pobūdžio strategijų, įprastomis ir ne tokiomis įprastomis priemonėmis bandyti užsitikrinti ar išlaikyti savo vietą po saule.
Plataus masto reklaminės akcijos ar propaganda, kainų dempingas ar tikslinis pardavimas – tik keletas priemonių, kuriomis bandoma prasimušti į pasirinktą rinkos nišą. Dauguma įmonių, siekdamos padidinti savo apyvartas, paprastai orientuojasi į trumpojo laikotarpio tikslus.
Tačiau ilgainiui pastebima, jog, norint atsilaikyti konkurencijos kovoje, būtina kurti ilgalaikes strategijas, kurti ir puoselėti įmonės reputaciją. Augant pragyvenimo lygiui, didėjant pasiūlai ir krentant kainoms, apskritai tobulėjant technologijoms, didėjant paslaugų ir produktų kokybei, vartotojai renkasi produktą vis dažniau atsižvelgdami į įmonės reputaciją.
Įmonės ir organizacijos įvaizdis yra tas vaizdas, kurį apie ją susidaro partneriai, pirkėjai, klientai, įvairūs visuomenės sluoksniai. Teigiamas įvaizdis pritraukia pirkėjus ir partnerius, spartina pardavimą, didina jo mastą. Jis palengvina įmonei gauti išteklių (finansinių, materialių, informacijos, žmonių) ir atlikti operacijas, didina pasitikėjimą ja.
Įmonės įvaizdį kuria daugelis elementų -jos pavadinimas, simbolika (firminiai ženklai, vadinamieji logo, vėliavos ir kt.), darbuotojų profesionalumas, elgesys ir net išvaizda, matomieji atributai (reklama, pastatų išorė ir vidus, transporto būklė), produkcijos ar paslaugų kokybė bei naujoviškumas, rūpestis savo darbuotojų ir visos visuomenės gerove bei aplinkosauga, finansų stabilumas, įsipareigojimų vykdymas, mokėjimas bendrauti su žiniasklaida ir kt.

Darbo tikslas: išanalizuoti įmonės įvaizdžio formavimo ypatybes.
Darbo uždaviniai:
1. apibūdinti įmonės apibrėžimą, jos veiklą ir aplinką;
2. apibrėžti reklamos įtaką įmonės formuojamam įvaizdžiui;
3. pateikti firmos įvaizdžio esmę ir svarbiausias jos formavimo ypatybes;
4. apibūdinti įmonės stiliaus esmę, jo kūrimą ir svarbą;
5. charakterizuoti prekės ženklo funkcijas, rūšis ir apsaugą.
Darbo metodas: teorinės literatūros apžvalga, analizė ir sisteminimas.


Lietuvos Respublikos įmonių įstatymo 2 straipsnyje "Įmonė" pateikiamas toks apibrėžimas: "Įmonė yra savo firmos vardą turintis ūkinis vienetas, įsteigtas įstatymų nustatyta tvarka tam tikrai komercinei-ūkinei veiklai, įmonę sudaro medžiaginių - daiktinių, finansinių ir nematerialių aktyvų, jos teisių ir pareigų kompleksas" . Įmonės yra juridiniai asmenys.
Įmonės įvaizdis gali būti pagrįstas ir faktais, ir tam tikru įtikėjimu, jis gali būti teigiamas, neigiamas ar neapibrėžtas. Įmonė neturi palikti savieigai įvaizdžio formavimo ir palaikymo, o tuo turi rūpintis nuolat, skirti tam pastangų, įgūdžių, lėšų ir laiko vadinamiesiems ryšiams su visuomene.
Įmonės įvaizdis prasideda nuo jos pavadinimo. Nors įmonės pavadinimas priklauso ir nuo jos savininko (-ų) skonio, valdymo teorija ir praktika suformulavo kelis principus:
1. Pavadinimas turi kaip įmanoma trumpas, originalus, gražus, aiškus, nepretenzingas.
2. Pavadinime vengtini sutrumpinimai ar abreviatūros (sudėtinio pavadinimo žodžių pirmųjų raidžių rinkinys), žargono žodžiai.
3. Pavadinime reiktų vengti be reikalo vartoti tarptautinius žodžius, ypač jei yra gimtosios kalbos atitikmenų. Kartu įmonės, kurios daugiau bendrauja su užsieniečiais, turėtų atsižvelgti į galimas neigiamas emocijas (užsieniečiams sunkiai ištariami garsai ar galimos neigiamos dviprasmybės).
4. To paties pavadinimo negali turėti kelios įmonės, nes tai sukeltų neigiamų teisinių, finansinių ir organizacinių padarinių.
Įmonės įvaizdis yra svarbus ir valdant jos finansus. Jis yra dalis neapčiuopiamo (nedaiktiško) turto ir gali būti įrašomas vertine išraiška į įmonės balanso turto dalį. Čia jis vadinamas prestižu. Įmonės prestižo piniginė išraiška angliškai vadinama goodwill. Ši piniginė išraiška atsiranda perkant gerą įmonę, kai už ją pirkėjas sumoka daugiau, negu buvo parodyta turto perkamos įmonės balanse.
Įmonės prestižas amortizuojamas per tam tikrą laikotarpį. Lietuvoje ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) ekonominiuose normatyvuose prestižas (kaip ilgalaikė nematerialaus turto grupė) yra vadinamas įmonės Ženklu. Įmonės pirkėjas, sumokėjęs už ją didesnę sumą, negu turtas buvo parodytas įmonės balanse, skirtumą balanse parodys kaip įmonės ženklą (prestižą) ir tą skirtumą dalimis (amortizacijos išlaidų pavidalu) perkels į savo veiklos išlaidas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-11-24
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis66.97 KB
Autoriusausraite
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Kupstienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones ivaizdzio formavimas (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • L. Kupstienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-3
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą