Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Viešbučio paslaugų verslo plėtra: IĮ "Beržas"
   
   
   
-1
naudingas +1 / nenaudingas -2

Viešbučio paslaugų verslo plėtra: IĮ "Beržas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445
Aprašymas

Įvadas. Tikslas: Išanalizuoti I. ir K. Česnauskų IĮ "Beržas" viešbučio paslaugų būklę ir plėtros galimybes. Viešbučio paslaugų verslo reikšmė ir būklė Lietuvoje. Įstatyminė bazė reglamentuojanti viešbučių verslą. Viešbučio paslaugų būklė Telšių apskrityje. Verslo būklės apžvalga. Verslo sąlygos. Verslo aplinka. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Konkurencinė analizė. Vartotojų analizė. Marketingo komplekso analizė. Įmonės veiklos organizavimas. Materialiniai ištekliai ir jų panaudojimas. Darbuotojai ir jų motyvacija. Paslaugų organizavimas. Finansiniai rezultatai ir jų vertinimas. Verslo plėtros galimybių įvertinimas. Išvados ir rekomendacijos. Anotacija. Summary.

Ištrauka

Temos aktualumas. Lietuvos įsiliejimas į Europos Sąjungą padidino tarptautinį žmonių judėjimą mūsų šalies teritorija. Susidariusi palankesnė situacija skatina į Lietuvą atvykti pažintinį, ar verslo turizmą. Užsieniečių lankymasis šalyje neapsieina be apgyvendinimo ar maitinimo paslaugų. Šis verslas visame pasaulyje yra universalios ekonominės struktūros. Daugiausia klientų sulaukia viešbučiai. Pagrindinis viešbučio ūkio skiriamasis ypatumas nuo kitų apgyvendinimo formų yra paslaugų asortimentas: svečio priėmimas, nakvynė bei maitinimas. Pagal jų įvairovę, kokybę ir komfortą viešbutis skiriasi nuo motelių, svečių namų, kempingų, sveikatingumo centrų.
Ši rinka kaip sudėtinė rinkos dalis yra viena dinamiškiausiu. Ji greitai kinta. Tai atspindi viešbučių paslaugų rinkos raidą Lietuvoje ir sudaro prielaidas, kad nuolat kintančioje aplinkoje būtinas rinkos segmentavimas, tikslinės rinkos parinkimas, kad būtų kuo geriau patenkintas vartotojas. Viešbučių verslo plėtojimas pasižymi įvairiom formom. Konkurencija vyrauja visuose marketingo komplekso elementuose: kainoje, prekėje, paskirstyme, kokybėje. Dauguma viešbučių išsiskiria architektūra, dizaino elementais, kitų patrauklumas esti įsikūrimo vietovės, kainų ir kokybės derinyje.
Baigiamojo darbo analizuojamas objektas yra Plungės mieste įsikūręs viešbutis "Beržas" specisalizuojasi į verslo klientus. Tam puikiai tinka įsikūrimo vietovė, miesto centras. Veikia 60-ies vietų kavinė – baras, konferencijų salė. Be verslo įmonių, viešbutį mielai renkasi ir pavieniai keliautojai ar jų grupės.
I. ir K. Česnauskų individuali įmonė "BERŽAS". Įsikūrusi Minijos g. 2 Plungėje. Pagrindinė veikla: viešbučio ir maitinimo paslaugos. Įmonė įregistruota 1994 m. lapkričio mėn. Viešbutyje yra iš viso 14 kambarių: šeši liukso, penki vidutinės klasės dviviečiai, trys ekonominės klasės dviviečiai kambariai. Veikia kavinė-baras, yra iki 100 vietų konferencijų salė su baru.
Analizuojamo objekto problema - viešbučio teikiamų paslaugų kokybės gerinimo galimybės.
Viešbučio verslas nėra vien tik materialių produktų pardavimas. Vartotojo poreikiai nesibaigia ties skaniu maistu, švara kambariuose, minkštomis lovomis. Šiame versle didesnę reikšmę turi neapčiuopiamos paslaugos. Į tai įeina malonus aptarnavimas, aplinka, viešbučio ir kavinės interjeras, ir eksterjeras, personalo paslaugumas.
Viešbučio paslaugos kuria bendrą vaizdą apie įmonę, o paslaugas tiesiogiai teikia darbuotojai. Išvažiuodamas klientas, kartu su savimi išsiveža įspūdžius ir susidarytą nuomonę apie apgyvendinimo įstaigą, todėl būtina iškelti standartus, kurie atitiktų paslaugų kokybę ir aptarnavimo lygį.

Baigiamajam darbui iškėliau tokį tikslą:
1. Išanalizuoti I. ir K. Česnauskų IĮ. "BERŽAS" viešbučio paslaugų būklę ir plėtros galimybes.
Šiam tikslui pasiekti nustačiau tokius uždavinius:
1. Išanalizuoti viešbučių paslaugų verslo būklę šalyje;
2. Įvertinti viešbučio "BERŽAS" paslaugų verslo aplinką;
3. Išanalizuoti I. ir K. Česnauskų IĮ. "BERŽAS" silpnąsias ir stipriąsias puses;
4. Įvertinti įmonės finansinius rezultatus;
5. Nustatyti viešbučio "BERŽAS" paslaugų plėtros strategiją.
Baigiamajame darbe naudojausi IĮ. "BERŽAS" dokumentais, Plungės miesto turizmo plėtros programa, Lietuvos turizmo, bei statistikos departamentų duomenimis.


Viešbučių paslaugų veikla tiesiogiai susijusi su ekonomine, socialine šalies padėtimi, nacionaline turizmo plėtojimo programa. Kylanti Lietuvos ekonomika, gyventojų socialinė padėtis, sudaro puikias galimybes turizmo plėtotei. Turizmas kaip ir daugelis ūkio šakų išgyvena reorganizacijos procesą. Tai įtakoja kokybinio ir kiekybinio produkto plėtojimą. Organizuojant šį paslaugų verslą būtina suformuluoti vieningą šalies strategiją kuri užtikrintų paslaugų konkurencingumą Europos sąjungos (ES) mastu. Lietuvai tapus ES nare susidarė puikios galimybės įsilieti į tarptautinį turizmą.
Palankesnių įstatymų, reglamentuojančių užsienio subjektų ekonominę veiklą Lietuvoje, dėka aktyvėja užsienio verslininkų susidomėjimas šalimi, tuo pačiu auga viešbučių užimtumas, bei verslo turistų srautai.
Turizmo plėtotei Lietuvoje įtakos turi šios ekonominiai ir socialinės prielaidos: didėja šalies bendrasis vidaus produktas (BVP), minimalus infliacijos lygis, plečiasi Lietuvos firmų ryšiai su užsieniu, ES struktūrinių fondų įsisavinimas, pragyvenimo lygio ir perkamosios galios augimas.
Santykinai žemesnis bendras kainų lygis kol kas yra vienas iš Lietuvos patrauklumo veiksnių.
Lietuvos ekonomikos augimas bei restruktūrizacija, šalies tarptautinė integracija sąlygoja palankias galimybes turizmo verslo plėtimui, viešbučių paslaugų sektoriaus vystymui.
Puiki šalies geografinė padėtis sudaro glimybes turizmo vystymui. Lietuva yra Europos žemyno centre, todėl šalies pasiekiamumas nėra sudėtingas. Gerai šalyje išplėtota susisiekimo keliais infrastruktūra, todėl pagrindinis užsienio lankytojų srautas į Lietuvą atvyksta kelių transportu. Jūrinio ir vandens turizmo plėtojimas Lietuvoje turi geras perspektyvas ateityje.Tam didžiulę reikšmę turės Klaipėdoje kruizinių laivų terminalas su uosto infrastruktūra pritaikyta keleivių aptarnavimui. Turistų susidomėjimas pastebimas vidaus vandenimis, upėmis, ežerais, tai turėtų paskatinti regionų apgyvendinimo, maitinimo, bei kitas turizmo paslaugas. Tačiau spartesniam augimui trukdo nepakankamai išvystyta ir žemos kokybės keleivių aptarnavimo infrastruktūra, sezoniškumas, bei kai kurie gamtosaugos reikalavimai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-10-19
DalykasVadybos diplominis darbas
KategorijaVadyba
TipasDiplominiai darbai
Apimtis43 puslapiai 
Literatūros šaltiniai23
Dydis88.29 KB
AutoriusBeržas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAndrijauskienė
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasRietavo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Viesbucio paslaugu verslo pletra [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 43 puslapiai 
  • Žemaitijos kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Andrijauskienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą