Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Technologinės praktikos ataskaita: palydovinės televizijos teikimas UAB "Transcom Worldwide Vilnius"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Technologinės praktikos ataskaita: palydovinės televizijos teikimas UAB "Transcom Worldwide Vilnius"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Siūlomos paslaugos. Transcom vertybės. Organizacijos komunikacijos auditas. Organizacijos socialinė atsakomybė. Išorinė komunikacija. Transcom klientai Lietuvoje. Vidinė komunikacija. Organizacijos komunikacijos grįžtamasis ryšis Vidinės komunikacijos tyrimas. Kompanijos struktūra. Plėtra. Mano pasiekimai. Išvados ir patarimai.

Ištrauka

Technologinę praktiką atlikau UAB "Transcom Worldwide Vilnius". Dirbau projekte su didžiausia Lietuvoje palydovinę televiziją teikiančia Viasat kompanija ir jos klientais. Pareigos – veiklos skyriaus atstovė.
Šiame darbe norėčiau apžvelgti šios įmonės išorinės ir vidinės komunikacijos aspketus, tai darysiu remdamasi savo įsigyta patirtimi, žiniomis, taipogi vadovaudamasi informacija, kurią man suteikė įmonė.

Praktikos tikslai:
• Susipažinti su įmonės vidine ir išorine komunikacija.
• Išmokti:
o a) Koordinuoti ir palaikyti informacijos procesus tarp kompanijos ir klientų.
o b) Raštiškos informacijos pateikimo klientams.
o c) Ataskaitų ruošimo.

Praktikos uždaviniai:
• Apibrėžti įmonės misiją ir viziją.
• Išsiaiškinti įmonės struktūrą.
• Susipažinti su išorine ir vidine komunikacija.
• Aprašyti organizacijos socialinę atsakomybę.
• Vidinės komunikacijos tyrimas.
• Parodyti įmonės grįžtamąjį ryšį.

Transcom Worldwide – didžiausias geografinis ryšių su vartotojais valdymo (CRM) operatorius Europoje, turinti 72 kontaktų centrus 29 šalyse bei daugiau kaip 16000 darbuotojų, kalbančių 30 kalbų.

MISIJA - Teikti ryšių su klientais valdymo paslaugas didžiausioms įvairių verslo sričių įmonėms (telekomunikacijos, el. komercija, turizmas, finansai).

VIZIJA - Tapti kokybiškiausias ir novatoriškiausias ryšių su klientais valdymo paslaugas teikiančia kompanija.

Istorija:

• 1995 Industri-forvaltnings AB Kinnevik įsteigė AB Transcom (Švedijoje). Jis buvo skirtas aptarnauti mobiliųjų telefonų klientus.
• Po metų paslaugų spektras išaugo, pradėti aptarnauti fiksuotų Tele2 telefonų klientai, taipogi pradėtos teikti paslaugos Viasat kabelinės televizijos klientams. Dabar buvo aptarnaujami ne tik Švedijos, bet ir Norvegijos bei Danijos vartotojai.
• Per kitus artimiausius metus kompanija pradėjo teikti paslaugas daugeliui Europos šalių. Taip tapdama virtualaus mobilaus ryšio operatorium (VMRO).
• 1997 Tele2 Europa Liuksemburge įsteigė Transcom Europoje.
• 2000 AB Transcom susijungė su Transcom Europe suformuodami Transcom WorldWide S.A. dukterinę Industri-forvaltnings AB Kinnevik kompaniją.
• 2001 Transcom WorldWide S.A. įtraukta į Stokholmo fondų biržą Švedijoje.
• 2003 Didelis pajamų ir pelningumo augimas. Skolų išieškojimo verslo pradžia įsigyjant (CIS). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-09-20
DalykasVadybos praktikos ataskaita
KategorijaVadyba
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis203.15 KB
AutoriusRima
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Verseckienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasVilniaus skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Technologines praktikos ataskaita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 18 puslapių 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
  • A. Verseckienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą