Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Užsienio rinkos parinkimas plėtrai: pastatų renovavimas UAB "Struktūra"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Užsienio rinkos parinkimas plėtrai: pastatų renovavimas UAB "Struktūra"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081
Aprašymas

Įžanga. Tyrimo tikslas – parinkti UAB "Struktūra" užsienio rinką, kurioje įmonė galėtų sėkmingi plėsti veiklą. Teoriniai užsienio rinkų parinkimo aspektai. Rinkų internacionalizacija. Tarptautinio verslo operacijų valdymas. Užsienio rinkų parinkimo etapai. Ekonominės veiklos plėtros į užsienio šalis motyvai ir tikslai. Užsienio rinkų parinkimo makrolygyje kriterijai. Tikslinės rinkos identifikavimas. Užsienio šalies rinkos konkurencinės aplinkos analizė. Skverbimosi į užsienio rinką strategijos ir įėjimo būdo parinkimas. Vertės grandinė įmonės veiklos plėtroje. Užsienio rinkos parinkimo UAB "Struktūra" veiklos plėtrai tyrimas. Tyrimo metodikos pagrindimas. Tyrimo eiga. Užsienio rinkos parinkimo UAB "Struktūra" veiklai tyrimo rezultatų analizė. UAB "Struktūra" apžvalga. Užsienio rinkų ekonominė (empirinė) apžvalga. Ukrainos verslo rinkos aplinkos tyrimo rezultatai. Skverbimosi būdo į užsienio rinką parinkimas remiantis interviu tyrimu. Įmonės UAB "Struktūra" veiklos plėtros perspektyvos Ukrainos verslo rinkoje. Išvados. Priedai (2 psl.).

Ištrauka

Globalizacijos skverbimasis į įvairias pasaulio šalis daro įtaką jų nacionaliniai ekonomikai, kas suintensyvina įmonių verslo plėtrą. Nacionalinės ekonomikos plėtros pirmaeiliai strateginiai tikslai įvardijami kaip nacionalinio konkurencingumo, suprantamo kaip šalies įmonių gebėjimas sėkmingai konkuruoti tarptautinėje rinkoje, didinimas ir spartaus bei pastovaus ekonominio augimo užtikrinimas. Siekdamos šių tikslų organizacijos visokeriopai stengiasi plėtoti savitą nacionalinę kompetenciją, t. y. specifines stiprybes, lemiamas šalies ekonominių išteklių ir gebėjimų juos valdyti bei efektyviai panaudoti. Didėjanti konkurencija nacionalinėje rinkoje dažnai verčia organizacijas ieškoti naujų veiklos sprendimų, kaip sėkmingai įsitraukti į tarptautinę veiklą, nes sėkmingas dalyvavimas tarptautinėje rinkoje gali suteikti organizacijai pasinaudoti įvairiais jos privalumais. Patraukliausios užsienio rinkos atranka tampa sudėtingu uždaviniu, kurį spręsti reikalinga daug žinių ir informacijos.
Temos aktualumas. Šiuo metų Lietuvą ir kitas pasaulio šalis apėmusi ekonominė krizė, daugumą įmonių verčia ieškoti naujų veiklos galimybių. Įmonių veiklos transformavimas tampa dalimi strateginio planavimo, nes įtempta Lietuvos ekonominė situacija sąlygoja stiprią konkurencinę kovą, didelius trukdžius tiek vidaus, tiek išorinėje aplinkoje.
Sunkmečio išgyvenimo strateginis planavimas ypač aktualus statybų sektoriaus įmonėms. Pastarieji keli metai prieš ekonominės krizės atsiradimą buvo aktyvios statybų sektoriaus įmonių plėtros, augimo ir klestėjimo metai. To pasėkoje įsisteigė daugybė naujų įmonių, konkurencija tapo itin arši. Taip pat įtaką daro ir statybų verslui būdingos ilgalaikės investicijos, kurios krizės metu, sumažėjus pirkėjų perkamajai galiai, buvo "įšaldytos" ir įmonės liko be apyvartinių lėšų, bei stabilių resursų.. Kai kurios įmonės pradėjo žvalgytis į užsienio šalių rinkas.
Verslo plėtros į užsienio rinkas tematika tiek užsienyje, tiek ir Lietuvoje nėra nauja. Šia tema parašyta daugybė straipsnių, mokslinės teorinės literatūros. Tačiau susiklosčius nepalankiai ekonominei situacijai, ši tema tampa itin aktuali įmonėms, ieškančioms būdų išlikti ir, kaip vieną iš išlikimo strategijų, numatančioms veiklos plėtrą į užsienio rinkas. Į užsienio rinkas besižvalgančios organizacijos privalo suprasti ir įvertinti tarptautinio verslo sistemą. Todėl kompanijos, kurios siekia plėsti savo veiklą, turi aiškiai identifikuoti kitų šalių rinkų specifiką, stengtis joms pritaikyti savo gebėjimus, būti lanksčiomis ir ieškant naujų veiklos formų, įsitraukti į tarptautinę veiklą.
Šiame darbe daugiausia bus remiamasi lietuvių mokslininkų P. Žukausko (2006), J. Sekliuckienės (2008), Langvinienės, Vengrausko, Žitkienės (2008), Kuvykaitės (1997), Vasiliausko (2007), Virvilaitės (2007) ir kitų autorių darbais, užsienio autorių Hollensen (2007), Kotler ir Keller (2007), (Lasserre, 2003) darbais norint tinkamai įvertinti užsienio rinkos parinkimo teorinius aspektus.
Darbo aktualumas - numatomos gairės konkrečios įmonės plėtrai į užsienio rinkas, bei tyrimo ir analizės būdu, parenkama tokiai plėtrai tinkama užsienio rinka bei skverbimosi būdas.
Šio darbo objektas – užsienio rinkos parinkimas.
Tyrimo problemą nusako šie klausimai:
1. Ar įmonė yra pajėgi plėsti savo veiklą užsienio rinkoje?
2. Kokios užsienio šalies statybų sektoriaus rinka būtų tinkamiausia veiklos plėtrai?
3. Koks skverbimosi būdas pats tinkamiausias įmonės veiklos plėtrai?
Tyrimo tikslas – parinkti UAB "Struktūra" užsienio rinką, kurioje įmonė galėtų sėkmingi plėsti veiklą.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti plėtros į užsienio rinkas teorinius aspektus;
2. Atlikti užsienio rinkos parinkimo UAB "Struktūra" veiklai tyrimą;
3. Atlikti užsienio rinkos ir pirminių duomenų empirinį tyrimą;
4. Numatyti UAB "Struktūra"plėtros į konkrečią užsienio šalies rinką gaires tolimesnei veiklai.
Šiame darbe atliekant užsienio rinkos parinkimo UAB "Struktūra" veiklai tyrimą, buvo naudotasi tokiais tyrimo metodais:
1. mokslinės literatūros analizė;
2. antrinių duomenų analizė;
3. pirminių duomenų analizė.
Darbo struktūra ir apimtis: įvadas, 4 skyriai, išvados ir rekomendacijos, santrauka anglų kalba, priedai ir literatūra. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-31
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis80 puslapių 
Literatūros šaltiniai70 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis324.4 KB
AutoriusMokslas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasBlažytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Uzsienio rinkos parinkimas pletrai pastatu renovavimas UAB Struktura [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 80 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Blažytė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą