Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Paslaugos teikimo proceso valdymo praktika: kelių pervežimas traukiniais AB "Kupiškio geležinkelio stotis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugos teikimo proceso valdymo praktika: kelių pervežimas traukiniais AB "Kupiškio geležinkelio stotis"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Organizacijos valdymo struktūra. Pagrindinės technologinės operacijos. Organizacijos valdymo struktūra. Produkto darymo organizacijoje proceso teorinis valdymo modelis. Produkto darymo proceso valdymo praktika organizacijoje. Planavimas. Skatinimas. Kontrolė. Išvados.

Ištrauka

AB "Kupiškio geležinkelio stotis" veiklos pobūdis yra keleivių pervežimas traukiniais. Bendrovės pagrindinė veiklos kryptis – keleivių vežimas traukiniais vietinio ir tolimojo reguliaraus susisiekimo maršrutais. Tolimojo susiekimo maršrutas skaidosi į vieną maršrutą: Kupiškis – Šiauliai – Kupiškis. Vietinio susisiekimo maršrutai yra: Kupiškis – Panevėžys – Kupiškis ir keturiolika maršrutų į Kupiškio rajono seniūnijų centrus.
Keleivių pervežimo traukiniais paslaugos teikimo pagrindinės technologinės operacijos:
1. Dispečerės pagal darbo saugos reikalvimus sudaro vieno mėnesio darbo grafikus vairuotojams . Jie turi būti paviešinti prieš 14 darbo dienų.
2. Kiekvienas vairuotojas asmeniškai susipažįsta su darbo grafiku ir pasirašo.
3. Kiekvieną dieną, remiantis darbo grafiku, sudaroma traukinių stoties paskyra.
4. Vairuotuojai atvykę į darbo vietą turi būti apžiūrimi slaugos specialistės ar yra tinkamos sveikatos būklės važiuoti į maršrutą.
5. Darbo dienos pradžioje vairuotojai turi atlikti visus reikalingus traukinio techninio aptarnavimo darbus.
6. Jeigu viskas tvarkoje vairuotojas gauna iš dispečerės kelionės ir maršruto kreipties lentelę, gauna leidimą maršrutui ir išvyksta. (Taip pat jis su savimi privalo turėti D kategorijos vairuotojo pažymėjimą, transporto priemonės registracijos liudijimą, techninės apžiūros taloną, eismo tvarkaraštį, licenzijos kortelę, transporto priemonės privalomojo draudimo liudijimą, darbo ir poilsio laiko apskaitos dokumentus, kuriuos jei reikia turi parodyti eismą kontroliuojantiems pareigūnams).
7. Konduktoriai gauna iš dispečerės bilietų kontrolės lapus, pasiima kasos aparatą, bilietus, bilietų kainoraštį.
8. Keleiviai įlaipinami ir išlaipinami stotelėse, numatytose tvarkaraščiuose.
9. Bilietus konduktoriai privalo parduoti iš karto keleiviams įlipus į transporto priemonę.
10. Maršrutų kontrolierius – apskaitininkas, keleivių pervežimo paslaugos metu tikrina vairuotojus, konduktorius ir keleivius ar laikomąsi keleivių vežimo taisyklių ir bilietų pardavimo tvarkos.
11. Baigus dienos darbą vairuotojai transporto priemonę turi pastatyti į nurodytą vietą.
12. Nuvažiavus maršrutus, vairuotojas traukinių stoties dispečerei turi priduoti maršruto kreipties lentelę, leidimą maršrutui ir kelionės lapus. Turi atsiskaityti pagal atvirą lapą, kuris sudaromas pagal bilietų kontrolės lapus.
13. Konduktoriai turi priduoti kasos aparatą, bilietų kontrolės lapus. Per dieną surinktas pinigines lėšas turi priduoti į bendrovės kasą kasininkei. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-16
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis180.16 KB
AutoriusEdita
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. F. S. Butkus
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasAplinkos inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugos teikimo proceso valdymo praktika keliu pervezimas traukiniais AB Kupiskio gelezinkelio stotis [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. dr. F. S. Butkus
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą