Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Klientų valdymo efektyvumas: UAB "Maxima XXX"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Klientų valdymo efektyvumas: UAB "Maxima XXX"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: įvertinti MAXIMA XXX klientų valdymo sistemos efektyvumą. Maxima XXX veikla. Vartotojų lojalumą įtakojantys veiksniai priklausantys nuo organizacijos. Vidiniai vartotojų lojalumą įtakojantys veiksniai. Išoriniai vartotojų lojalumą įtakojantys veiksniai. Santykių su vartotojais rūšys. Maxima XXX lojalumo programos. Kortelės. Ačiū kortelė. Buvusios lojalumo programos. Pardavimų skatinimas. Vartotojų lojalumą palaikančios priemonės. Grupės narių lojalumo įvertinimas Maxima XXX parduotuvei. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-24
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis475.29 KB
AutoriusRita123
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai9 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Latvienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Klientu valdymo efektyvumas UAB Maxima XXX [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 16 puslapių 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • L. Latvienė
  • 9 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą