Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Baigiamosios praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Baigiamosios praktikos ataskaita: viešbutis "Babilonas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Tikslas - Ugdyti verslumą, įtvirtinti teorines žinias, formuoti praktinio darbo įgūdžius marketingo vadybos srityje. Viešbučio "Babilonas" charakteristika. Viešbučio "Babilonas" aplinkos charakteristika. Viešbučio "Babilonas" vartotojai. Viešbučio "Babilonas" tiekėjai. Viešbučio "Babilonas" konkurentas. Viešbučio "Babilonas" strategija ir taktika. viešbučio "Babilonas" valdymo struktūra. Viešbučio "Babilonas" apgyvendinimo paslaugos teikimo proceso organizavimas. Sprendimų priėmimas ir įgyvendinimas viešbutyje "Babilonas". Marketingo veikla viešbutyje "Babilonas". Marketingo valdymas viešbutyje "Babilonas". Viešbučio "Babilonas" marketingo strategija. Viešbučio "Babilonas" marketingo komplekso valdymas. Viešbučio "Babilonas" ūkinės finansinės veiklos rezultatai. Individuali baigiamojo darbo vadovo užduotis. Viešbučio paslaugų teoriniai aspektai. Viešbučio paslaugų paketas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Praktikos aktualumas. Baigiamąją praktiką atlikau UAB "Bistroma", viešbutyje Babilonas. Tai apgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė. Išanalizavau įmonės Uab "Bistroma" veiklą bei vadovaudamasi gauta informcija atlikau paskirtas užduotis. Šioje įmonėje dirba pastovus, kompetentingas kolektyvas, puikiai išmanantys savo darbą. Laikas praktikoje nenuėjo veltui, įgijau daug naujų ir įtvirtinau jau įgytas teorines žinias.
Praktikos tikslas. Ugdyti verslumą, įtvirtinti teorines žinias, formuoti praktinio darbo įgūdžius marketingo vadybos srityje.
Praktikos uždaviniai:
1. Išanalizuoti viešbučio "Babilonas" veiklos pobūdį, teikiamas paslaugas, patirtį bei vietą rinkoje.
2. Pateikti bei išanalizuoti viešbučio "Babilonas" paslaugų vartotojus, tiekėjus bei konkurentus.
3. Apibūdinti viešbučio "Babilonas" veiklos strategiją bei taktiką, išanalizuoti numatomą verslo plėtimą ir įvertinti jo galimybes.
4. Susipažinti su viešbučio valdymu, organizacine valdymo struktūrą, jų funkcijomis.
5. Pateikti viešbučio "Babilonas" paslaugų teikimo proceso organizavimą.
6. Aprašyti viešbučio "Babilonas" sprendimų priemimo procesą.
7. Apibūdinti marketingo veiklą įmonėje.
8. Pateikti viešbučio 2009 metų ūkinės finansinės veiklos rezultatus.
9. Atlikti indvidualią užduotį: pateikti teorinius viešbučio paslaugų aspektus, bei pagrįsti paslaugų paketą viešbučio paslaugoms.
10. Pateikti praktikos išvadas ir pasiūlymus.
Darbo objektas. UAB "Bistroma", viešbutis Babilonas.
Darbo metodas. Mokslinės literatūros analizė, statistinių dokumentų analizė, įmonės vidaus apskaitos duomenų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-12-01
DalykasVadybos praktikos ataskaita
KategorijaVadyba
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis54.55 KB
AutoriusAgne
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasMeškelienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word praktikos ataskaita viesbutyje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą