Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Klientų strateginė analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Klientų strateginė analizė

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Klientų sudėties nustatymas. Rinkos segmentacija. Pagrindiniai tipiniai rinkos, kaip žmonių ir šeimų visumos, segmentacijos požymiai. Pagrindiniai tipiniai segmentacijos požymiai. Klientų profiliavimas. Galimos trys strateginės alternatyvos. Nediferencijuota rinka. Diferencijuota rinka. Koncentruota rinka. Bendravimo su klientais analizė. Reklama. Propoganda. Prekybos agentai. Klientų stimuliavimas. Kainodaros analizė. Kainodaros strateginiuose sprendimuose balansuojami du pagrindiniai veiksniai. Išlaidomis pagrįstos strategijos. Planinė kainodara.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-09-15
DalykasVadybos pristatymas
KategorijaVadyba
TipasPristatymai
Apimtis56 skaidrės
Literatūros šaltiniai0
Dydis15.28 KB
Autoriuslina
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai7 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasBagdonavičiūtė
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint Klientu analize [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 56 skaidrės
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Bagdonavičiūtė
  • 7 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą