Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Klientų aptarnavimas valstybinio socialinio draudimo skyriuose
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Klientų aptarnavimas valstybinio socialinio draudimo skyriuose

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Valstybinis valdymas. Socialinio draudimo atsiradimo istorija. Klientų aptarnavimo tikslai ir uždaviniai. Europos Sąjungos (ES) PHARE projektas. Klientų aptarnavimo strategijos įgyvendinimas. Klientų aptarnavimo pagrindinės nuostatos. Klientų aptarnavimo standartai. Klientams teikiama informacija. Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas. Klientų apklausa. Išvados.

Ištrauka

Visuomenės darbo pasidalijimo veikloje atsirado būtinumas valdyti, reikalingas įvairiose žmonių veiklos sferose. Kadangi valdymu siekiama suderinti tam tikro sistemos elementų atliekamas funkcijas ir sutelkti jas vieningam tikslui, tad valdymas ir nukreiptas organizuoti tokias sistemas.
Dalį savo gyvenimo priklausome vienokiai ar kitokiai organizacijai, esame tam tikros organizacijos nariai. Visos organizacijos suburia ir jų egzistavimą lemia tam tikra žmonių grupė, pripažįstančių ir siekiančių bendro tikslo. Galima teigti, jog bet kokios organizacijos, bet kokio junginio esminis egzistavimo elementas yra tikslas. " Tikslas – tai būsena, kūrią organizacija stengiasi pasiekti, organizacijos dažnai kelia daugiau nei vieną tikslą, tikslai – baziniai organizacijų elementai"
Siekiant užtikrinti vieningų tikslų bei uždavinių įgyvendinimą, valdymo pagalba yra įvykdomos visų bendros veiklos dalyvių funkcijos. Valdymo procese yra būtinos tam tikros žmonių elgesio taisyklės, kurios kaip tik ir nustatomos vykdant valdymą. Šios taisyklės apibrėžia žmonių tarpusavio santykius ir juos reguliuoja bei kontroliuoja. Galima teigti, kad valdymo objektas – tai žmonių elgesys ar tam tikra veikla, nes valdymo procese kylantys įvairaus pobūdžio santykiai turi būti sureguliuoti, kiekvienas atskiras santykis turi turėti savo apibrėžtą vietą kitų santykių visumoje.
Valstybinis valdymas – priemonė apsaugoti ir įgyvendinti visos visuomenės ir kiekvieno atskiro žmogaus interesus. Kad šie tikslai būtų pasiekti kuo greičiau ir racionaliau, valstybinis valdymas turi būti efektyvus. Tai dar vienas svarbus valstybinio valdymo bruožas – tikslų ir principų specifika.
Viena iš valstybinio valdymo įstaigų – tai Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba ir jos teritoriniai skyriai, kurie savo darbu siekia užtikrinti Lietuvos Respublikos įstatymų garantuojamą Lietuvos gyventojų socialinį saugumą, efektyviai valdyti piniginius išteklius ir nuoširdžiai bei tiksliai aptarnaudami klientus.
Kadangi socialinis draudimas svarbiausias visais gyvenimo atvejais, tai šio darbo tikslas u panagrinėti, kaip žmogus sutinkamas Valstybinio socialinio draudimo skyriuose, kaip jis gauna visa reikalinga informaciją, kaip jis aptarnaujams, koks jam skyriamas dėmesys, kaip jam suteikiama visa reikalinga pagalba. Klientų aptarnavimas – organizacijos funkcijų dalis, kuri teikia klientui informaciją apie paslaugas, padeda naujiems klientams ir suteikia paslaugas, kurių jie nori.
Taigi pagrindinis darbo objektas - klientų aptarnavimas Valstybinio socialinio draudimo skyriuose.
Klientas yra asmuo dėl kurio sukurtas Valstybinis socialinis draudimas. Netinkamas - aplaidus, abejingas, šiurkštus - aptarnavimas lemia ne tik kliento, su kuriuo buvo netinkamai pasielgta, bet ir blogą nuomonę apie darbuotojus, ilgainiui padaroma daug daugiau žalos - kuriamas neigiamas organizacijos įvaizdis visuomenėje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-08-10
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis25.98 KB
AutoriusDanguolė
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasasist. V. Skačkauskaitė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Klientu aptarnavimas valstybinio socialinio draudimo skyriuose [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • asist. V. Skačkauskaitė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą