Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Komunikacija kaip vadybos priemonė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Komunikacija kaip vadybos priemonė

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Tikslas: išanalizuoti komunikaciją, kaip vadybos priemonę. Komunikacijos ištakos. Komunikacijos samprata. Komunikacijos proceso esmė. Informacijos perdavimo kanalai. Formalioji ir neformalioji komunikacija. Gandai. Komunikavimo kryptis. Vertikali komunikacija. Komunikacija "žemyn". Komunikacija "aukštyn". Horizontali komunikacija. Komunikacija tarptautinėse firmose. Tarpasmeninis komunikavimas. Verbalinė komunikacija. Komunikavimas žodžiu. Komunikavimas raštu. Neverbalinė komunikacija. Komunikaciniai barjerai. Išvados.

Ištrauka

Problema: Visose organizacijose yra vykdomi įvairiausi veiksmai. Kuriuos reikia kontroliuoti, bendraujant ir perduodant informaciją tarp padalinių ar vienetinių darbuotojų. Kuo greičiau ir tiksliau informacija bus perduodama, tuo didesnį našumą bus galima pasiekti. Todėl ir reikia žinoti, kas yra komunikacija ir kaip ji panaudojama vadyboje? Komunikaciją galima nagrinėti įvairiais aspektais. Skiriama verbalinė (žodinė) ir neverbalinė, formali ir neformali, individuali ir masinė, vienpusė ir abipusė, vertikali ir horizontali, ir daugelis kitų komunikacijos rūšių. Tik jas visas išanalizavus galima ją pilnai suprasti.
Problemos analizės dydis: komunikaciją organizacijoje, mano manymu, geriausia nagrinėti mikro dydžiu. Analizuojant organizacijos komunikavimą tarp viršininkų, skyrių ar darbuotojų, bet taip pat komunikaciją galima nagrinėti ir makro dydžiu, analizuojant komunikacijas tarp užsienio organizacijų ar kitų organizacijų šalies viduje.
Tyrimo objektas: Komunikacija, kaip vadybos priemonė.
Tyrimo dalykas: Kaip yra bendraujama, kokiais būdais yra plėtojama ir vykdoma komunikacija organizacijoje.
Kad ir kokia būtų puiki idėja, ji bevertė tol, kol neperduodama kitiems ir kol kiti jos nesupranta. Jei būtų toks dalykas kaip tobulas komunikavimas, tai ji egzistuotų tada, kai mintis arba idėja būtų perduodama taip, kad gavėjo mintyse suvokiamas vaizdas būtų tiksliai toks pats, kokį jį įsivaizdavo siuntėjas. Nors teoriškai idealus komunikavimas yra labai paprastas, dėl priežasčių, kurias išsamiai paaiškinsime vėliau, praktiškai jo niekada nepavyksta pasiekti. Prieš pateikdami per daug apibendrinimų apie komunikavimą ir efektyvaus komunikavimo problemas privalome trumpai apžvelgti komunikavimo funkcijas ir aprašyti komunikavimo procesą Komunikacija tai toks procesas iš daugelio, kurią kiekvienas atpažįsta, bet mažai kas gali bent kiek tiksliau ją apibrėžti ar paaiškinti. Daugelis pasakytų, kad tai pasikeitimas informacija, bet komunikacija yra platesnė sąvoka, nei vien tik tai. Kitaip sakant komunikacija organizacijoje - tai dviejų ir daugiau žmonių pasikeitimas informacija, žiniomis, nuomonėmis, idėjomis, ketinimais procesas, vienijantis atskirų organizacijos grupių veiksmus siekiant bendro tikslo[7;187]. Bendraujant atsiranda aktyvi informacija, kuri reikalinga žmonių ryšiams palaikyti. Komunikacija gali būti verbalinė ir neverbalinė. Verbalinė(žodinė) - vyksta tada, kai komunikuojama kalbos simboliais žodžiu ir raštu. Neverbalinė – komunikacija vyksta per prezentacinius kodus, pavyzdžiui, gestus, akių judesius ar balso ypatybes[3;84]
Asmeniškai mane ši tema sudomino tuo, kad be komunikacijos nevyktų bendras darbas, nebūtų informacijos pasikeitimo, jokia organizacija negalėtų gyvuoti. Yra svarbu tai, kad visi suprastų perduodamą informaciją. Tai priklauso, nuo to kaip mes ją perduosime ir pateiksime, kaip ją veiks išoriniai ir vidiniai veiksniai visa tai labai svarbu, dėl visų šių priežasčių gali priklausyti mūsų organizacijos gyvavimas. Komunikacijos rezultatas yra tarpusavio supratimas todėl yra neatsiejamas bet kokios organizacijos procesas
Šiame darbe iš pradžių aptarsiu bendresne prasme. Taip pat panagrinėsiu tarpasmeninę komunikaciją, išsiaiškinsiu, kaip ji vyksta, kokie veiksniai ją įtakoja ir, kaip ją reikėtų gerinti. Vėliau pereisiu prie komunikacijos organizacijų viduje, ją įtakojančių veiksnių. Aptarsiu pagrindinius komunikacijos būdus, informacijos kryptis, komunikacijos trukdžius, bei kokiais būdais komunikacija yra naudojama organizacijoje.
Tikslas: Išanalizuoti komunikaciją, kaip vadybos priemonę
Uždaviniai:
1. Atskleisti komunikacijos sampratą organizacijoje;
2. Aptarti komunikacijos plėtojimą
3. Aprašyti komunikacijos svarbą organizacijai
Tyrimo metodas: Literatūros šaltinių analizė pasirenkant aktualiausią problemą.
Kursinio darbo atlikimo laikas:
Darbas pradėtas: 2009-03-23
Darbo pabaiga: 2009-06
Pagrindinės sąvokos:
1. Komunikacija - tai dviejų ir daugiau žmonių pasikeitimo informacija, žiniomis, nuomonėmis, idėjomis, ketinimais procesas, vienijantis atskirų organizacijos elementų veiksmus siekiant bendro tikslo[9;189]
2. Organizacija - 1. kieno nors struktūra, sandara, sistema; 2. žmonių kolektyvas, suburtas ar susibūręs kokiam nors darbui ar veiklai, paprastai turintis vadovybę ir savo turtą; [8;705]
3. Siuntėjas – tai asmuo, generuojantis idėjas arba surenkantis informaciją ir ją perduodantis.[7;188]
4. Pranešimas – tai perduodama informacija.[7;188]
5. Kanalas - informacijos perdavimo priemonė. [9;189]
6. Gavėjas- tai asmuo, kuriam skirta informacija ir kuris ją interpretuoja.[9;189]
7. Dekodavimas – tai siuntėjo simbolių transformavimas į gavėjui suprantamas mintis. [9;190]
8. Organizaciniai barjerai – tai yra visa tai, kas iškreipia informacijos esmę.
9. Gandai – neformalus komunikavimo tinklas grupėje ar organizacijoje.[2;346] ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-30
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis40.96 KB
Autoriusqnigs
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasA. Benkauskaitė
Švietimo institucijaGenerolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Komunikacija kaip vadybos priemone [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija / 1 Klasė/kursas
  • A. Benkauskaitė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą