Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Pataisos inspekciją administruojančios verslo priežiūros institucijos: Kauno regionas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pataisos inspekciją administruojančios verslo priežiūros institucijos: Kauno regionas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – aprašyti kaip Kauno regiono pataisos inspekciją kontroliuoja bendrosios bei specialiosios institucijos administruoja pasirinktą veiklą, kokie yra reikalavimai ir kokiomis priemonėmis jie įgyvendinami. Pataisos inspekcijos veikla. Pataisos inspekcijos (PI) uždaviniai ir principai. Pataisos inspekciją kontroliuojančios bendrosios institucijos. Pataisos inspekciją kontroliuojančios specialiosios institucijos. Valstybinė darbo inspekcija. Inspektavimo vykdymo tvarka. Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija. Asmens duomenų tvarkymo Kauno regiono pataisos inspekcijoje taisyklės. Lietuvos respublikos valstybės kontrolė. Tarnybos funkcijos ir pareigos. Valstybinio audito Kauno regiono pataisos inspekcijai reikalavimai. Bendrosios nuostatos. Valstybinio audito reikalavimai. Valstybinio audito atlikimo tvarka. Kauno regiono pataisos inspekcijos teisės ir pareigos. Valstybinio audito dokumentai. Valstybinio audito rezultatai ir jų įforminimas. Valstybės kontrolieriaus teisės priimant sprendimus. Sprendimų apskundimo tvarka, terminai ir vykdymo kontrolė. Kalėjimo departamento centralizuotas audito skyrius. Išvados.

Ištrauka

Darbo tikslas – aprašyti kaip Kauno regiono pataisos inspekciją kontroliuoja bendrosios bei specialiosios institucijos administruoja pasirinktą veiklą, kokie yra reikalavimai ir kokiomis priemonėmis jie įgyvendinami.
Darbo priemonės: naudojama metodinė literatūra, teisės aktai, straipsniai ir internetinių svetainių informacija.

Pataisos inspekcijos istorija siekia 1946 metus, tada buvo įkurtos Pataisos inspekcijos. Tuo metu jos buvo vadinamos ,,Pataisos darbų inspekcijos" bei priklausė Vidaus reikalų ministerijos teritorinėms milicijos valdyboms bei skyriams kurių pagrindinė funkcija buvo kontroliuoti lygtinai paleistuosius ir nuteistuosius. Praėjus dešimčiai metų po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo - 2000 metais pataisos inspekcijos tapo pavaldžios Teisingumo ministerijai. Tuomet atsirado galimybė įvykdyti ,,Tipinių minimalių elgesio su kaliniais taisyklių", Jungtinių Tautų patvirtintų dar 1955 metais, punkto nuostatas. Šiame punkte nurodoma, kad lygtinai nuteistų ir lygtinai į laisvę paleistų asmenų priežiūra "neturi būti patikėta policijai ir turi būti derinama su veiksminga socialine parama", taigi pabrėžiamas pataisos inspekcijų socialinių darbuotojų vaidmuo, kurių pagrindinės funkcijos- padėti lygtinai nuteistiems ir lygtinai paleistiems asmenims įsigilinti į kilusių problemų ir sunkumų priežastis, jas šalinti, aptarti priimamų problemų sprendimo variantų padarinius.Buvo numatyta, kad tiktai kiekviename rajone sukūrus tarnybas–pataisos inspekcijas (40-50-čiai lygtinai nuteistųjų arba paleistųjų - vienas pataisos tarnybų asmuo bei kiekvienam priskirtas globėjas), būtų galima veiksmingai taikyti amnestiją ir patenkinti malonės prašymus įkalinimą pakeičiant laisvės apribojimu pataisos inspekcijose, visi sąlyginai nuteistieji ir paleistieji susirastų darbą, išlaikytu save ir šeimą, valstybei nereikėtų švaistyti milžiniškų lėšų kalėjimams išlaikyti ir juos saugoti. Šiuo tikslu Teisingumo ministro 2000 metais rugpjūčio 21 dienos įsakymu Nr. 178 52 rajonų ir miestų Pataisos darbų inspekcijos reorganizuotos į Pataisos inspekcijas, kurios 2001 metais gruodžio 29 dieną teisingumo ministro įsakymu Nr. 275 pakeistos į penkias regionų pataisos inspekcijas su 48 padaliniais. Pataisos darbų inspekcijų įskaitose 2002 metais kovo 1 dieną buvo 16928 asmenys, tačiau pataisos inspekcijose rajonuose ir miestuose dirbo tik 96 darbuotojai. Tai reiškia, kad vienam darbuotojui teko po 188 nuteistuosius. 2005 metų sausio 1 d. pataisos inspekcijoje jau buvo 263 etatai: 227 pareigūnų, tiesiogiai dirbančių su pataisos inspekcijos įskaitose esančiais asmenimis, 10 pareigūnų ir 26 dirbančių pagal darbo sutartis darbuotojų, vykdančių administracines funkcijas, etatai. 2005 m. sausio 1 d. su laisvėje bausmę atliekančiais asmenimis dirbo 151 pataisos inspekcijos pareigūnas. Darbo krūvis vienam pataisos inspekcijos pareigūnui buvo apie 72 nuteistuosius. Tačiau atsižvelgiant į teigiamą užsienio valstybių patirtį, vienas pataisos inspekcijos pareigūnas turėtų dirbti ne daugiau kaip su 30-50 asmenų. Todėl dažnai nėra įgyvendinamas tikslas vykdant alternatyvias bausmes - nuteistųjų resocializacija, nes vykdoma tik nuteistųjų elgesio kontrolė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-05-06
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis48.97 KB
Autoriusaiste
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasŽ. Simanavičienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pataisos inspekcija administruojancios verslo prieziuros institucijos Kauno regionas [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 33 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Ž. Simanavičienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą