Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Socialinės reklamos ypatumai ir naudojimas Lietuvoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Socialinės reklamos ypatumai ir naudojimas Lietuvoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Reklamos agentūros motyvacinės sistemos tobulinimas. Įvadas. Reklamos esmė. Reklamos samprata. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos verslo dalyviai. Reklamos užsakovai. Reklamos agentūros. Įmonės charakteristika bei trumpas pristatymas. Motyvavimas. Tyrimo metodas. Tyrimo duomenų įvertinimas ir apibendrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Darbas iliustruotas grafikais.

Ištrauka

Šiuolaikinėje visuomenėje, siekiant užtikrinti gerus darbo rezultatus, valdantysis personalas savo įmonėse ir organizacijose siekia sudaryti tokias sąlygas, kad darbuotojai galėtų iki galo atskleisti ir panaudoti savo potencialą (profesinį pasirengimą, kultūros lygį, asmenines savybes).Tik tuomet darbuotojų darbinė veikla bus rezultatyvi, kai bus sudarytos sąlygos iniciatyvą, kūrybiškumą, entuziazmą nukreipti organizacijos labui.
Valdymo efektyvumą ypač lemia vadovų sugebėjimas sudominti darbuotojus darbu ir skatinti jį gerai atlikti. Personalą sudaro individualių siekių, orientacijos, pasirengimo, motyvacijos asmenybės. Siekiant gerų darbo rezultatų, valdantysis personalas turi būti suinteresuotas motyvuoti savo darbuotojus, kad jie:
- liktų toje įmonėje;
- patikimai atliktų jiems patikėtą darbą ir pavestas užduotis;
- savo noru užsiimtų veikla, naudinga įmonei;
Motyvavimas – valdymo proceso dalis, kai siekiant organizacijos tikslų, yra daromas poveikis darbuotojų elgesiui. Motyvavimo veiksniai, vykdomi įmonėse, turi didelę reikšmę, nes sužadina žmonių elgesį, skatina juos vienaip ar kitaip elgtis. Darbuotojai, sulaukę tinkamo savo veiklos rezultatų įvertinimo, jaučiasi reikšmingesni ir naudingesni, teigiamai save vertina, todėl ir ateityje stengiasi elgtis analogiškai, nes tikisi tokio pat moralinio arba materialinio atlygio. Kad būtų pasiekti įmonės tikslai, reikalinga veiksminga paskatų ir pripažinimo programa, kuri motyvuotų darbuotojus ir skatintų juos efektyviai dirbti.
Manau, kad mano pasirinkta tema apie motyvavimo sistemas ir jų tobulinimą yra aktuali, nes ne visi vadovai skiria šiems veiksniams pakankamai dėmesio ir savo organizacijose motyvavimo funkciją vykdo nesistemingai, nesusimąstydami, kad motyvacija – itin svarbus poveikio žmogui ir jo veiklai veiksnys, lemiantis darbuotojų veiklos rezultatus, paliečiantis jų emocijas ir kuriantis tam tikrą elgesį ir darbingumą. Žmogus turi žinoti, kaip vertinamas jo darbas, kad galėtų keisti savo elgesį, mokytis, tobulinti, ką moka. Kol darbuotojams už padarytą darbą neatlyginta, vadovas negali laikyti atlikęs savo pareigos.
Darbe bus nagrinėjama reklamos agentūros motyvacinė sistema, apžvelgiant visų pirma pačią reklamą, jos specifiką ir baigiant motyvacijos tobulinimu ir pasiūlymais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-30
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai6
Dydis66.93 KB
AutoriusDaiva
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKomunikacijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Socialines reklamos ypatumai ir naudojimas Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą