Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Organizacijos strategija (4)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Organizacijos strategija (4)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įžanga. Darbo tikslas – atskleisti organizacijos. strategijos formavimo esmę, išsiaiškinti. strategijos lygius bei rengimo eigą. Strategijos samprata. Organizacijos vizija ir misija. Organizacijos valdymo lygiai. Strategijos lygiai. Strateginis planavimas. Strategijos įgyvendinimas. Išvados.

Ištrauka

Šiuolaikinėje globalioje, sparčiai besikeičiančioje verslo aplinkoje sėkmingą organizacijos vystymąsi lemia lankstūs ir efektyvūs vadybiniai sprendimai. Siekdama konkurencinio pranašumo ir ilgalaikės sėkmės, moderni organizacija kuria ir ugdo išskirtines kompetencijas. Tik vadovaujantis į ateitį orientuotomis konkurentabiliomis strategijomis galima sėkmingai veikti dinamiškai kintančiose rinkose. Šiame kontekste strateginis valdymas įgauna neabejotinai svarbią reikšmę, projektuojant verslo ateitį ir organizacijos ilgalaikį konkurencinį pranašumą.
Dinamiškai kintančioje aplinkoje įmonės gali aktyviau veikti, jeigu jos apibrėžia tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengia veiksmų ir priemonių programas numatytų tikslų ir priemonių įgyvendinimui, strateginių pokyčių valdymui. Visa tai sujungia įmonės strateginio planavimo ir valdymo sistemos. Strateginis planavimas padeda numatyti ir spręsti svarbiausias problemas, susijusias su produktų, paslaugų struktūros, elgesio permainomis. Strateginis valdymas – problemų sprendimo procesas, siekiant pritaikyti įmonę jos ateities aplinkai.
Įmonės, veikiančios rinkos ekonomikos sąlygomis, susiduria su didesniu ar mažesniu konkurencijos mastu. Konkurencijos plėtra spartina formų ir metodų atsinaujinimą, naujų pardavimo rinkų paiešką. Įmonei, norinčiai išlikti ir sėkmingai tęsti veiklą, būtina įgyti konkurencinį pranašumą konkrečioje verslo veikloje. Tai įgyvendinti padeda organizacijų strategijos.
Temos aktualumas. Pasaulyje vyksta spartūs technologiniai pokyčiai, rinkos vis labiau įgyja pasaulinį mastą, todėl vadovavimą įmonei būtina papildyti strateginio planavimo ir valdymo įgūdžiais. Tai ypač aktualu Lietuvai, kaip Europos Sąjungos narei, nes tarptautinėje rinkoje vyrauja kiti ekonominiai ir techniniai verslo standartai. Lietuvos įmonėms atsivėrė naujos rinkos bei jų segmentai, tačiau tuo pat metu susiduriama ir su didesne konkurencija. Todėl reikia numatyti įvykius ir spręsti, kas įmanoma ir būtina padaryti, kad įmonė pasinaudotų galimybėmis, gautų naudos bei apsisaugotų nuo visko, kas trukdo jos sėkmei ar gresia išlikimui. Tinkamas strategijos pasirinkimas garantuoja įmonei išlikimą sunkiomis konkurencingomis sąlygomis, todėl ši tema yra labai aktuali didžiajai daugumai Lietuvos smulkių ir vidutinių įmonių.

Darbo tikslas – atskleisti organizacijos strategijos formavimo esmę, išsiaiškinti strategijos lygius bei rengimo eigą.

Darbo uždaviniai:
1) aptarti strategijos sampratą;
2) išsiaiškinti, kokie yra strategijos lygiai;
3) paaiškinti strategijos rengimo eigą.
Mūsų darbo metodika – mokslinės ir periodinės literatūros analizė organizacijų struktūros klausimu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-14
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis72.14 KB
AutoriusBronius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasBagdonienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Organizacijos strategija (4) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 33 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Bagdonienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą