Įvadas. Teorinė dalis. Kainos samprata ir reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jos tikslai. Kainų strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Kainų – nuolaidų sistema. Vidinė kainodara. Segmentinė kainodara. Kainų nustatymas tarptautinėje rinkoje. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės – ūkinės veiklos apibūdinimas. Produkto realizavimo rinkos analizė. Šakos rinkos apibūdinimas. Rinkos tipo identifikavimas ir trumpas apibūdinimas. Rinkos konkurentų analizė ir jų dalys. Produkto kainos nustatymas. Įmonės naudojami kainų nustatymo metodai. EXW kainos skaičiavimas. Pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai.