Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Vartotojų analizė: nekilnojamo turto agentūra "Čarlis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartotojų analizė: nekilnojamo turto agentūra "Čarlis"

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Problema. Darbo tikslas. Uždaviniai. Tyrimo objektas. Metodų naudojimas. Teorinė dalis. Nekilnojama turto agentūra "Čarlis". Teorinė dalis. Tyrimo eiga. Paklausos matavimo būdai. Rinkos samprata. Paklausos analizė. Vartotojų sudėties nustatymas. Rinkos segmentacija. Anketos išvados. Vartotojų profiliavimas. Ryšių su vartotojais analizė. Vartotojų motyvavimas. Kainodaros analizė. Siūlymai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-26
DalykasVadybos pristatymas
KategorijaVadyba
TipasPristatymai
Apimtis35 skaidrės
Literatūros šaltiniai4
Dydis57.74 KB
AutoriusNatalja
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasRaudeliūnienė
Švietimo institucijaISM Vadybos ir Ekonomikos Universitetas
FakultetasISM Kaune
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint darbas [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 35 skaidrės
  • ISM Vadybos ir Ekonomikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Raudeliūnienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą