Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Greito maisto restoranų įvaizdžio vertinimas
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Greito maisto restoranų įvaizdžio vertinimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768697071727374757677787980818283848586878889
Aprašymas

Įvaizdžio reikšmė paslaugos teikimo procese ir jo susidarymas. Maitinimo paslaugų rinka. Greito aptarnavimo restoranai. Greito maisto restoranų 7P. Produktas. Kaina. Vieta. Rėmimas. Žmonės. Fizinis akivaizdumas. Procesas. Įvaizdžio tyrimo metodai. Prekinių ženklų įvaizdžio žemėlapio pavyzdys. Metodologija. Mūsų anketą sudaro. Praktinė dalis: Čili, Delano, McDonald's. Išvados. Priedai (31 psl.)

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-02
DalykasVadybos analizė
KategorijaVadyba
TipasAnalizės
Apimtis57 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis324.52 KB
AutoriusEglė
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRadžius
Švietimo institucijaVilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo_kursinis_apie_greito_maisto_restoranus [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 57 puslapiai 
  • Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla / 3 Klasė/kursas
  • Radžius
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą