Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo paramos paslaugų analizė ir pasiūlymai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo paramos paslaugų analizė ir pasiūlymai

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263
Aprašymas

Profesinių kompetencijų sąrašas. Įvadas. Baigiamajame darbe bus apžvelgta verslo paramos paslaugų formas, Europos sąjungos (ES) struktūrinių fondų paramą, parengta tyrimo metodika ir atlikta verslo paramos paslaugų analizė. Verslo paramos formos. Mokesčių lengvatos. Finansinė parama. Užimtumo rėmimas. Verslo informacijos centrai, verslo inkubatoriai ir technologiniai parkai. Specializuotų šalies ir tarptautinių organizacijų parama. Europos Sąjungos struktūrinių fondų parama verslui. Verslo paramos paslaugų tyrimo metodika. Verslo paramos paslaugų tyrimo duomenų analizė. Išvados. Lentelių sąrašas. Paveikslų sąrašas.

Ištrauka

Smulkus ir vidutinis verslas – viena pagrindinių ekonomikos vystymosi šakų, kuri iš esmės įtakoja bendrą šalies ūkio plėtotę, socialinį stabilumą ir naujų darbo vietų atsiradimą. Smulkus ir vidutinis verslas labai priklauso nuo valdžios ekonominės politikos, kitą vertus smulkus ir vidutinis verslas gali daug prisidėti prie šalies socialinių, ekonominių problemų sprendimo. Pradedantieji verslininkai akis į akį susiduria su tokiomis kliūtimis kaip biurokratija, mokesčiai, įstatymų nepastovumas, pradinio kapitalo stoka ir nesaugumas. Tokiais atvejais belieka pasinaudoti įvairių fondų teikiam parama verslui.
Parama – tai paramos teikėjų savanoriškas ir neatlygintinas pinigų, turto ar paslaugų teikimas paramos gavėjams visuomenėj naudingais tikslais. Parama gali būti teikiama bet kurio LR juridinio ar fizinio asmens taip pat užsienio valstybių juridinių ar fizinių asmenų ir tarptautinių organizacijų, išskyrus politinių partijų ar organizacijų, valstybės ar savivaldybių biudžetinių įstaigų. Parama verslui yra vykdoma dvejopai: kaip politika, reguliuojanti verslo aplinką ir kaip konkretūs valdžios veiksmai, kuriais siekiama padėti tam tikrai ūkio šakai ar verslui biudžeto lėšomis. Viena iš paramos formų galima laikyti vietos bendruomenės skatinimą suaktyvinti pastangas naujų darbo vietų kūrimui.
Tyrimo problema – šiandieniniam verslui iškyla daugybė kliūčių, todėl sunku etapą išgyvenančiam ar bankrutuojančiam verslui yra tikslinga išsiaiškinti, kokios paramos paslaugos galėtų padėti tokioms įmonėms įveikti kliūtis ir toliau sėkmingai egzistuoti.
Tyrimo objektas – verslo paramos paslaugos.
Tyrimo uždaviniai:
1. Apžvelgti verslo paramos formas;
2. Išnagrinėti Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą verslui;
3. Parengti verslo paramos paslaugų tyrimo metodiką;
4. Atlikti verslo paramos paslaugų analizę.
Darbo struktūra. Darbą sudaro teorinė ir praktinė dalys. Teorinėje dalyje apžvelgiama įvairios paramos paslaugų sritys: finansinė parama ir specializuoti fondai, taip pat ES fondai. Praktinėje dalyje šiek tiek giliau nagrinėjama verslo paramos teikėjų veikla ir vertinamas jų produktyvumas.


Didžiausia valstybinė parama verslui yra apsauga, kuri įtakoja gamybos ir tyrimų plėtotę, padeda kurti sistemą smulkaus ir vidutinio verslo steigimo skatinimui. Be verslo apsaugos egzistuoja ir daugelis kitų verslo paramos formų.
Pagrindinius verslo paramos šaltinius sudaro Lietuvos Respublikos valstybinės institucijos, specializuotos šalies organizacijos ir užsienio šalių įmonės ir organizacijos.
Lietuvos Respublikos smulkaus ir vidutinio verslo įstatyme ( Žin., 2002, Nr. 105 – 4689), teigiama, kad valstybės teikiamos paramos verslui formos yra tokios:
• finansinė parama;
• užimtumo rėmimas;
• mokesčių lengvatos;
• specializuotų šalies įmonių ir tarptautinių organizacijų parama;
• verslo centrų, inkubatorių, technologinių parkų steigimas ir jų teikiamos paslaugos.
Visos šios paramos formos tarpusavyje yra susijusios. Mokesčių lengvatas galima išskirstyti į tam tikras formas – pridėtinės vertės mokestis ( PVM), pelno mokestis, nekilnojamojo turto mokestis, socialinis mokestis. Verslui sėkmę garantuoti gali prieigos galimybės prie informacijos, konsultacijų ir mokymo paslaugų. Kadangi smulkaus ir vidutinio verslo subjektai dažnai yra nepajėgūs sumokėti visos kainos už konsultavimo ir mokymo paslaugas, todėl norint, kad verslininkai tūrėtų reikiamų gebėjimų, pakankamai žinių ir motyvaciją, valstybė tūrėtų teikti verslininkams ne tik organizacinę, bet ir finansinę paramą. Finansinė parama susidaro iš lengvatinių kreditų teikimo, dengiamų palūkanų, teikiamų garantijų, kredito draudimo, subsidijų naujoms darbo vietoms kurti, kitų tam tikrų išlaidų ( pvz.: steigimo) kompensavimo. Užimtumo rėmimas suvokiamas, kaip įmonių savininkų ir darbuotojų konsultavimas, mokymas, kvalifikacijos kėlimas ir perkvalifikavimo paslaugos lengvatinėmis sąlygomis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-07-15
DalykasVadybos diplominis darbas
KategorijaVadyba
TipasDiplominiai darbai
Apimtis58 puslapiai 
Literatūros šaltiniai33 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis552.6 KB
Autoriusm_giedre
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasIrena Stanislava Bajorūnienė
Švietimo institucijaV. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo paramos paslaugu analize ir pasiulymai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 58 puslapiai 
  • V. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla / 4 Klasė/kursas
  • Irena Stanislava Bajorūnienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą