Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Elektroninio verslo modeliai Lietuvoje
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Elektroninio verslo modeliai Lietuvoje

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Elektroninio verslo modeliai. Modelis verslas – verslui B2B. Modelio B2B pritaikymo praktikoje pavyzdžiai. Modelis verslas – vartotojui B2C. Modelio B2C pritaikymo praktikoje pavyzdžiai. B2B ir B2C elektroninių verslo modelių skirtumai. Modelis vartotojas – vartotojui C2C. Kiti elektroninio verslo modeliai. Išvados.

Ištrauka

Visuomenei keičiantis iš industrinės į informacinę, kartu kinta ir verslo procesai, kurių pagrindu vyksta ekonominis gyvenimas tiek paprasto vartotojo lygmenyje, tiek pasaulinių korporacijų tarpusavio versle. Visame pasaulyje vykstantys verslo pokyčiai pasiekia ir Lietuvą, kur vis daugiau diskutuojama apie elektroninį verslą – verslą, paremtą technologijų galimybių (interneto) išnaudojimu, ir vis didesne informacijos reikšme verslo procesuose. Vykstančius pokyčius pastūmėjo jau nuo aštuntojo dešimtmečio puoselėjama idėja apie verslą, paremtą informacijos srautais. Interneto terpės komercializacija pastūmėjo naujų verslo modelių atsiradimus, kurie sėkmingai papildė jau egzistavusius tradicinio verslo modelius, tuo pačiu suteikė įmonėms galimybę sumažinti kaštus, padidinti gamybos ir aptarnavimo efektyvumą ir kokybę. Vykstančius pokyčius bendrai būtų galima įvardinti – Elektroniniu verslu arba Elektronine komercija.
Elektroninę komerciją būtų galima apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, be fizinio ryšio. Elektroninė komercija – bendra sąvoka, aprėpianti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant telekomunikacijų tinklus. Šis naujas verslas pasižymi sparčiai besiplečiančiomis pasiūlos galimybėmis, didėjančia visuotine konkurencija bei milžiniškais vartotojų lūkesčiais. Svarbu paminėti ir tai, jog elektroninė komercija įtraukia tiek elektroninę prekybą materialiais reikmenimis, tiek ir prekybą informacija. Ji apima tokias verslo dalis kaip marketingas, užsakymas, apmokėjimas, logistika, ryšių su klientais palaikymas technologijų pagalba. Elektroninė komercija įprasmina elektroninių paslaugų teikimą, rėmimą, ar teisinę informaciją, teikiamą konsultacijų pavidalu elektroninėje terpėje (internetu).
Šių dienų informacinės technologijos bei spartus jų vystymasis, keičia verslo būdų ir jų galimybių sampratą. Visas pasaulis masiškai taiko informacinių technologijų sprendimus savo versle ir kasdieniniame gyvenime. Vis daugiau įmonių savo verslą perkelia iš realaus pasaulio į virtualią interneto erdvę. Lietuvoje "TNS Gallup" atlikti tyrimai rodo, jog vis daugiau įmonių svarsto apie galimybę pasirinkti e - verslą.
Darbo tikslas – išanalizuoti elektroninio verslo modelių ypatumus.
Darbe bus siekiama giliau pažvelgti į egzistuojančius elektroninės komercijos modelius, ištirti pagrindinius jų veikimo principus, suprasti, kaip yra įtakojami industrinėje visuomenėje susiformavę verslo santykiai, kokios naujos galimybės atsiveria naudojant internetą kaip terpę tarp pardavėjų ir vartotojų, tarp tiekėjų ir gamintojų. Siekiama išsiaiškinti pagrindinius skirtumus bei panašumus tarp lietuviško e-verslo ir tarptautinės patirties, darbe analizuojami užsienyje ir Lietuvoje veikiantys elektroninio verslo modeliai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-19
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis39.08 KB
Autoriuseglesa
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasVenytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektroninio verslo modeliai Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Venytė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą