Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Turizmo įmonės steigimas
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Turizmo įmonės steigimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Situacijos analizė. Kelionių organizatoriaus vieta. Kelionių organizatoriaus patalpos ir jų įrengimas. Įmonės įregistravimas. Įmonės veiklos rūšys. Darbuotojai. Turizmo paslaugų rinkiniai ir jų kainų nustatymas. Savaitgalinė-poilsinė kelionė "Sveikatingumas Birštone". Gražiausios mūsų krašto vietos. Kelionių organizatoriaus reklama. Finansinė dalis.

Ištrauka

Turizmas pasaulyje yra viena iš didžiausių ūkio šakų, o ateityje turizmo apimtys ir užimama dalis ekonomikoje turėtų dar labiau padidėti. Turizmo apimtis įtakoja įvairūs politiniai, ekonominiai, socialiniai ir gamtiniai faktoriai, kurie gali būti nereikšmingi pasauliniame kontekste, bet labai svarbūs atskiroms šalims bei regionams.
Turizmo verslas Lietuvoje, lyginant su kitomis Europos valstybėmis, yra nauja, bet perspektyvi ir prioritetinė ūkio šaka. Pasauliniai įvykiai šiek tiek įtakoja ir Lietuvos turizmo plėtrą, šiuo metu Lietuvos tarptautinis turizmas yra labiau regioninio pobūdžio, pagrindinės turizmo rinkos yra kaimyninės šalys, todėl didesnę reikšmę turi aplinkinio regiono ekonominiai, politiniai bei socialiniai pokyčiai.
Džiugu pastebėti, kad šalies gyventojų poilsį organizuojančios kompanijos suprato, jog Lietuvos gyventojų kelionės yra ne tik savo krašto pažinimas, bet ir asmenybės formavimo priemonė. Smagu konstatuoti, jog savivaldybių ir regionų bei nacionalinių parkų vadovai jau realiau suvokia turizmo ir pramogų industrijos naudą, rodo vis daugiau iniciatyvos, siūlydami vis įvairesnių paslaugų ir taip pritraukia daugiau lankytojų.
Kasdien Lietuvoje kuriasi naujos įmonės, tačiau beveik kiekvienas žmogus, panorėjęs įkurti ir įregistruoti įmonę susiduria su tam tikrais sunkumais. Situacija, kai verslas nuostolingas, o pelnas nedidėja tampa labai įprastas dalykas. Tokią padėtį dar labiau apsunkina nepalanki verslui Lietuvos ekonominė politika: dideli muitų tarifai, jau patvirtinti ir dar rengiami mokesčių tarifai, įvairios valstybės reguliavimo priemonės ir panašiai. Labai slegia nežinia dėl rytdienos, ateities, kuri neprognozuojama ir laisvai gali pakrypti visiškai netinkama linkme. Ypač tai akivaizdu turizmo versle – tikrai neįmanoma prognozuoti vartotojų poreikių. Skurdus mūsų ekonominis supratimas, vyrauja perpardavimų sfera, sunku sukurti novatorišką paslaugą, kuri lyg šiol nebuvo pasiūlyta, prireikia daug laiko ir pastangų, kol nauji klientai pradeda pasitikėti įmone.
Gerus augimo tempus Vidurio ir Rytų Europai prognozuoja Pasaulio turizmo organizacija. Manoma, kad 2020 metais kas trečias lankytojas aplankys šį regioną. Neblogas perspektyvas plėtrai turi ir Lietuva: iš vienos pusės patrauklūs turizmo ištekliai, didėjanti paslaugų įvairovė ir apimtys bei gerėjanti kokybė, konkurentabili paslaugų kaina; iš kitos pusės – augantis politinis, ekonominis, kultūrinis, mokslinis tarptautinis bendradarbiavimas, skiriamas didesnis dėmesys turizmo rinkodarai.
Norint pritraukti turistus reikia plėsti pramogų bei poilsio sferą. Ką aplankyti Lietuvoje – galima surasti, tik reikėtų padaryti taip, kad tie objektai būtų lankomi, t. y. Padaryti juos patrauklesnius bei paskleisti daugiau informacijos, reklamos.
Turizmo verslas ypatingas tuo, jog pradiniame etape nereikalingos didelės investicijos, todėl juo užsiimti gali vidutiniai verslo sluoksniai. Skirtingai nuo kitų pramonės rūšių, turizmo versle suderinami stambių, vidutinių ir smulkių įmonių interesai.
Gruodžio mėnesį buvo baigtas rengti Kauno strateginio vystymo 2005-2015 metais planas. Tai, kad iki šiol jo nebuvo, neretai tapdavo kliuviniu įgyvendinti realius Kauno vystymo projektus. Pagal vizijas, Kaunas yra Baltijos jūros regiono mokslo, studijų ir žinių ekonomikos, patrauklus investicijoms, atviras partnerystei, jaukus, įdomus ir svetingas atvykstantiems miestas, Vidurio ir Rytų Europos transporto ir logistikos centras, šalies upių uostas, sporto sostinė. Jame gyvena nuolat besimokanti, išprususi, sveika ir saugi visuomenė. Kad ateities vizija taptų realybe, padirbėti turime visi: ir miesto taryba, ir administracija, ir Kauno bendruomenė. Kai žinom, nuo ko pradėti, tai galime tikėtis geresnių darbo rezultatų. Besiremiant miesto esamos būklės analize bei suformuota vizija, išskirti Kauno plėtros prioritetai: konkurencingumo didinimas, subalansuotas aplinkos vystymas ir pažangios visuomenės kūrimas. Ateityje apsvarsčius Kauno miesto strateginį planą, prioritetai gali būti tikslinami. Lygiagrečiai bus rengiami ir kiti dokumentai: Savivaldybės veiklos 2006-2008 metais strateginis planas, elektroninio-Kauno strategija, dvimiesčio plėtros bei panašūs reikšmingi projektai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-05
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis38.52 KB
Autoriusvaida
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasLukšaitienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Turizmo imones steigimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 4 Klasė/kursas
  • Lukšaitienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą