Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Santykių su klientais vadyba
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Santykių su klientais vadyba

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Kas yra CRM? Strategijos esmė. Vadybininkų registracija. Kontaktų su klientais planavimas ir registravimas. Komercinio pasiūlymo paruošimas, registravimas, spausdinimas arba siuntimas elektroniniu paštu. Užsakymų perdavimas vykdymui. Informacijos apie kreditus ir apmokėjimus už sąskaitas registravimas ir apmokėjimo kontrolė. Prekių išdavimo dokumentų spausdinimas ir išduotų prekių apskaita. CRM duomenų bazės laikymo būdai. CRM sistemų ekonominis efektyvumas. CRM programos įsigijimas ar nuoma?. Kas šiuo metu blogai?. Baltijos šalių kompanijos tiki CRM sprendimais. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-14
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis24.65 KB
AutoriusTomasitas
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Santykiu su klientais vadyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą