Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Planavimo procesas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Planavimo procesas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Planavimo proceso samprata. Planų rūšys. Planų hierarchija. Planavimo procesas. Organizacijos misija. Organizacijos tikslai. Aplinkos analizė ir įvertinimas. Organizacijos silpnų ir stiprių pusių tyrimas. Strategijos pasirinkimas. Strategijos realizacija. Planavimo svarba organizacijos valdymui. Išvados. Žodynas.

Ištrauka

Verslo planai Lietuvoje dažniausiai rašomi reikalaujant verslo bankams ir užsienio kapitalo įmonių akcininkams. Bet tai nereiškia, jog mūsų verslininkai neplanuoja. Jie planuoja – apskaičiuoja pirkimo ir pardavimo kainų skirtumą, peržiūri tiekėjų kainas, mąsto, ar nereikėtų padidinti arba sumažinti kainų. Tačiau retas turi pilną savo verslo planą, kurį kas ketvirtį atsiverčia, peržiūri, palygina planus su realybe.
Be jokios abejonės, daugelis verslininkų norėtų turėti profesionaliai suplanuotą verslą. Tačiau dažnai, pradėję domėtis verslo planavimo subtilybėmis, jie puola į neviltį - bankų ir mokslo įstaigų siūlomos formos neatitinka verslo specifikos, tokie planai rašomi ilgai,o prasmė ir nauda – miglota.
Planavimas reiškia, kad vadovai apgalvoja savo tikslus bei veiksmus iš anksto ir jų veiksmai remiasi kokia nors taisykle, planu ar logika, o ne atliekami spontaniškai. Planuose pateikiami organizacijų tikslai ir geriausios procedūros tikslams pasiekti.
Darbo tikslas: išanalizuoti organizacijos planavimo procesą.
Darbo uždaviniai: - apibūdinti planavimo esmę;
- išanalizuoti planavimo procesą;
- apibūdinti planų hierarchiją;
- planavimo svarba organizacijoje.
Darbo metodas: mokslinės-teorinės literatūros apžvalga ir analizė.

Svarbiausia valdymo funkcija ir jos paskirtis suderinti, susieti įvairias ūkinės veiklos sritis ir užtikrinti jų sąveiką. Norint paveikti tikslą, reikia nustatyti ir palaikyti būtinas kokybines ir kiekybines skirtingų darbo ir veiklos rūšių sąsajas, jas tiksliai ir nuosekliai vykdyti laiko ir erdvės atžvilgiu, tikslingai ir racionaliai naudoti intelektualinius ir materialinius išteklius. Taigi organizacijos valdymas yra kryptingas socialinis, ekonominis ir psichologinis poveikis dirbančiųjų kolektyvui, organizuojant ir koordinuojant jo veiklą efektyviausiems darbo rezultatams mažiausioms sąnaudoms gauti.
Kiekvieną organizaciją, dirbančią rinkos sąlygomis veikia daugybė išorinių veiksnių (jėgų): politinių, ekonominių, socialinių bei technologinių. Be to rinkoje susiduriame su produkcijos ar paslaugų kainomis, konkurencija, reketu, žaliavų stygium ir daugybe kitų veiksnių, kurie gali nulemti organizacijos likimą. Ne mažiau svarbu teisingai įvertinti ir organizacijos vidaus situaciją. Čia lemiamą vaidmenį vaidina žmonės, informaciniai, finansiniai bei materialiniai ištekliai, kurių stoka arba nepatenkinama kokybė taip pat gali vienaip ar kitaip paveikti organizacijos būseną. Todėl organizacija rinkos sąlygomis gali funkcionuoti tik tada, kada jos savininkas (vadovas) ir visi jos dirbantieji sugeba objektyviai įvertinti minėtas išorines ir vidines sąlygas, prognozuoja ateitį numatyta linkme, organizuoja savo veiksmus ir nuolatos kontroliuoja esamą padėtį. Visa tai padeda atlikti svarbiausia ir pirmoji valdymo funkcija – planavimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-26
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis41.93 KB
Autoriussofija
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Planavimo procesas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą