Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonės veiklos planavimas (14)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės veiklos planavimas (14)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Bazinio periodo įmonės veiklos rodiklių analizė. Įmonės pagrindiniai ekonominiai rodikliai. Produkcijos asortimento ir gamybos kaštų struktūros analizė. Lūžio taško apskaičiavimas ir analizė. Padengimo sumos ir gaminių naudingumo apskaičiavimas ir analizė. Įmonės planinių rodiklių apskaičiavimas. Įmonės veiklos efektyvumo didinimo planavimas. Įmonės gamybinio pajėgumo apskaičiavimas. Produkcijos asortimento, pardavimo ir gamybos planas. Aprūpinimo materialiniais ištekliais planavimas. Aprūpinimo energetiniais ištekliais planavimas. Personalo planas. Gamybos kaštų ir gaminių savikainos planavimas. Gaminių kainos planavimas. Įmonės pajamų ir pelno planas. Pinigų srautų prognozė. Balansas. Išvados.

Ištrauka

Pagal vieno gaminio padengimo sumą ir jos lyginamąją dalį gaminio kainoje, naudingiausias įmonei yra T gaminys, kurio vieneto padengimo suma yra 386,75 Lt., kas sudaro 54,27% kainos. Antrą vietą pagal šiuos rodiklius, užima gaminys M. Jo vieneto padengimo suma yra 210,98 Lt. ir tai sudaro 52,13%. Paskutinę vietą pagal šiuos rodiklius užima gaminys C, kurio padengimo suma yra 205,73 Lt. ir tai sudaro 51,29%.
Pagal visos bazinio laikotarpio pardavimo programos padengimo sumas naudingiausiu taip pat išlieka gaminys T, kurio padengimo suma yra artima 3,1 mln.Lt. Antrąją vietą pagal bendrą pardavimo apimties padengimo sumą užima gaminys C – beveik 2,2 mln.Lt. ir trečiąją – gaminys M – beveik 1,3 mln.Lt.
Atsižvelgiant į įmonės gaminamos produkcijos paklausos rezultatus, galima tikėtis padidinti gaminio C pardavimų apimtis, nes prognozuojamas šio gaminio paklausos padidėjimas. Nors pagal gaminio padengimo sumą ir jos lyginamąją dalį kainos atžvilgiu, šis gaminys užima paskutinę, trečiąją vietą, didėjant gaminio pardavimo apimčiai, galima tikėtis dar didesnės bendros jo programos pardavimo sumos.
Gaminio M paklausa nemažės, tačiau jos padidėjimo taip pat nesitikima. Taigi sunku būtų tikėtis smarkiai padidinti šio gaminio pardavimų apimtį. Nors jis, pagal vieneto padengimo sumą ir jos lyginamąją dalį yra antras tarp įmonės gaminamų gaminių, jo bendra programos padengimo suma yra daug mažesnė už kitų dviejų gaminių padengimo sumas.
Prognozuojamas trečiojo gaminio T paklausos mažėjimas. Tai lems jo pradavimo apimties sumažėjimą. Tačiau šis gaminys pagal visus tris padengimo sumos rodiklius pirmauja tarp įmonės gaminių. Jo pardavimų programos padengimo suma sudaro 47,5% visų gaminių pardavimų programos padengimo sumos ir yra vos 9,7% mažesnė už C ir M gaminio bendrą pardavimo apimties padengimo sumą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-05
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis149.24 KB
Autoriusjolanta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojaslekt. Lucija Jasūdienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones veiklos planavimas (14) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 34 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • lekt. Lucija Jasūdienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą