Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Veiklos krizių valdymas verslo organizacijoje
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Veiklos krizių valdymas verslo organizacijoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Įmonės krizės samprata. Šiuolaikinės organizacijos krizė. Krizinės situacijos apibrėžtis. Krizės priežasčių identifikavimas. Krizių eigos apibendrinimas. Krizės stadijų raiška. Krizės poveikis. Krizių valdymo modeliai. Apibendrintas krizių valdymo modelis. Pasyvusis krizių valdymo modelis. Aktyvusis krizių valdymų modelis. Krizių vadybos praktiniai sprendimai. Valstybinio lygmens antikrizinės sistemos. Krizių valdymas ir ryšiai su visuomene. Ryšių su visuomene koncepcijos analizė. Krizių valdymas kaip viena iš ryšių su visuomene funkcijų. Krizių įveikimo variantai. Įmonės pertvarka arba reorganizavimas. Nuostatos keitimas. Restruktūrizavimas. Pagyvinimas. Atnaujinimas. Juridiškai reglamentuotos krizių likvidavimo formos. Išvados.

Ištrauka

Kursinio darbo tikslas – trumpai apžvelgti veiklos krizės sampratą, krizių valdymo modelius, krizių įveikimo variantus.
Darbo uždaviniai: pateikti įmonės krizės veiklos sampratą, išanalizuoti krizės valdymo modelius, nustatyti krizių įveikimo variantus.
Metodika: norėdama pasiekti darbo tikslą, naudojausi įvairiais litertūros šaltiniais, kuriuose yra aptartas įmonės krizių valdymas.
Šiuolaikinės ekonominės veiklos erdvėje įmonės steigiamos siekti konkrečių tikslų. Keičiantis išorinėms ir vidinėms sąlygoms sukurtoji ūkinė sistema ima neatitikti naujų sąlygų, todėl ji turi keistis, nes antraip bus neefektyvi arba patirs krizę. Krizė – tai nestabilumo laikotarpis arba verslo situacija, kai bręsta esminiai pokyčiai lemiantys įmonės gyvybingumą. Šių pokyčių rezultatai gali būti ir neigiami, ir teigiami. Įprasta, kad išeities tikimybė yra 50% : 50%, tačiau šį santykį galima pakeisti sumaniu valdymu. Tas, kuris gali numatyti krizę (arba pokyčių momentą) savo versle, turi didesnę verslo tikimybės sėkmę negu tas, kurį krizė užklumpa netikėtai. Prieštaraujant įsigalėjusiai nuomonei galima teigti, kad krizė nebūtinai baigiasi nuosmukiu, ar bankrotu. Krizė versle gali būti nusakoma tam tikru rizikos laipsniu ir apibrėžtumu [4].
Šiuolaikinės organizacijos aplinka, joje vykstantys procesai labai sudėtingi ir daugiaplaniai. Štai tik keletas jų:
• Rinkos prisotinimas, reikalaujantis orientuotis į klientus;
• Demokratizavimas, griaunantis sienas ne tik Europoje, bet ir apskritai pasaulyje;
• Didėjanti konkurencija, susijusi su rinkos prisotinimu ir demokratizavimu;
• Informacinė skaičiavimo technika, atverianti naujas ūkinės veiklos ir bendradarbiavimo procesų spartinimo galimybes.
Derinant įmonės ir aplinkos, jos egzistencijos situaciją, galima į šį procesą žiūrėti dvejopai.
1. Siaurąja prasme įmonės krizė siejama su įmonės evoliucija. Įmonė sukuriama, vystosi, pasiekia brandą, sensta. Tai iš esmės nesikeičiančios įmonės, kuri išnaudojo savo evoliucinio vystymosi galimybes ir bankrutavo, koncepcija. Šiuo požiūriu įmonę galima lyginti su žmogumi: atėjo laikas – numirė.
2. Plačiąja prasme galima teigti, kad šiandieninėje įmonėje krizinė situacija yra normali situacija ir tik nuolatinis keitimasis užtikrina įmonės egzistenciją. Tik įmonė, sugebanti nuolat kovoti su krizinę situaciją sukeliančiomis vidinimės ir išorinėmis prižastimis, gali persitvarkyti, sėkmingai vystytis ir toliau kletėti padidinto konkurencingumo sąlygomis.
Nepaisant visų pastangų, kurias organizacijos skiria aplinkos problemoms identifikuoti, jos nuolat susiduria su vis iškylančiomis krizėmis. Krizės grasina organizacijos reputacijai, gali sugriauti valdymo struktūras, sukelti didelių finansinių sunkumų ar netgi kelia pavojų organizacijos gyvavimui.
Krizės gali būti planuojamos ir numanomos, tačiau esti ir žaibiškų, neprognozuojamų, stichinių krizių. Tokios krizės pačios pavojingiausios, jos gali sugriauti net ir labai sėkmingos organizacijos pamatus.
Kita vertus, krizės gali tapti posūkio momentu organizacijos veikloje. Neretai krizės tampa naujo pakilimo postūmiu, atspirties tašku. Todėl reikalinga metodologijos šiuo klausimu analizė, išryškinanti gelimų krizinių situacijų sprendimo būdų konceptualumą.
Krizė yra nestabilumo laikotarpis ar būklės susidūrimas, kai gresia lemiami pasikeitimai – viena iš dviejų galimybių yra labai nepageidaujamas rezultatas, o kitas ypač teigiamas.
Tai sąlygoja krizių valdymo proceso įvairovę. Krizės valdymas – tai krizės planavimas, posūkio taškas, rizikos pašalinimo menas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-09
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis55.75 KB
Autoriusingutep
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. J. Andriuščenka
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Veiklos kriziu valdymas verslo organizacijoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. dr. J. Andriuščenka
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą