Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Pažintinės praktikos ataskaita: kurjerių tarnyba "Vilpostus"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Pažintinės praktikos ataskaita: kurjerių tarnyba "Vilpostus"

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Organizacijos valdymo funkcijos, kaip tyrimo objekto apibūdinimas. Vadybos ciklas. Nagrinėjamos vadybos funkcijos realizavimo apibūdinimas. Organizacijos funkcijos, kaip valdymo objekto ypatybės. Vadybos funkcijų realizavimo ypatybės. Pelno, kaštų ir nuostolių skaičiavimas. Išvados.

Ištrauka

Kurjerių tarnyba "Vilpostus", kaip ir daugelis tokio tipo įmonių Lietuvoje, dar labai jauna. Du linksmi , tačiau rimti ir ambicingi žmonės 2001 metų gegužės 23 dieną įkūrė įmonę, kuri iš dviejų žmonių grupės išaugo į 45 žmonių komandą , aptarnaujančią didelę dalį Vilniaus ir bendradarbiaujančią su daugeliu Lietuvos kurjerinių tarnybų.
Laiškai, siuntiniai ( iki 2kg. ), kita korespondencija ir jos pristatymas – "Vilpostus" kasdienybė. Įmonės, organizacijos, kurios savo klientams siunčia sąskaitas, ataskaitas, informacinius lapelius ir kitą informaciją, naudojasi "Vilpostus" paslaugomis ir sutaupo apie 40% išlaidų sumos, kuri susidarytų siunčiant "Lietuvos paštu". Dėl to "Vilpostus" vadovai apibūdina savo įmonę kaip perspektyvią, plečia savo veiklą, reorganizuodami įmonę pagal rinkos sąlygas.
UAB "Vilpostus" pagrindinė veikla yra sukoncentruota į personalo valdymo procesą, kuris yra gyvybiškai svarbus šios įmonės egzistavimui ir veiklos plėtrai, nes visas darbas: sutartys, pašto paėmimas, rūšiavimas, registravimas, paskirstymas ir pristatymas adresatui vyksta iš rankų į rankas, personalui glaudžiai bendradarbiaujant.
Taigi, jeigu personalo valdymo procesas yra toks svarbus, būtina panagrinėti jo įgyvendinimą, pamatyti vadybos mokslo teorijos taikymą praktikoje, suvokti, kodėl vienais arba kitais atvejais praktikoje elgiamasi kitaip, negu aprašyta teorijoje.

Kurjerių tarnyboje dirbantys vadybininkai ieško įmonių, organizacijų, susijusių su pardavimais ir pasirašo su jomis bendradarbiavimo sutartis. Vieni kurjeriai paima korespondenciją iš siuntėjų; visas paštas patenka į kurjerių tarnybos pagrindines patalpas, kur vyksta rūšiavimas pagal miestą, svorį, svarbą. Korespondencija registruojama (uždedamas įmonės spaudas; prisegama šaknelė) ir paskirstoma kurjeriams savo mieste arba kitur Lietuvoje veikiančioms tarnyboms.
Daugelyje kurjerinių tarnybų darbas vyksta šiek tiek chaotiškai dėl staigaus darbo apimties augimo, klientų skaičiaus didėjimo. Vadovai nebespėja reorganizuotis, prisitaikant prie rinkos sąlygų.
"Vilpostus" – tai viena kurjerinių tarnybų, kur veikla vykdoma palyginti sistemingai ir organizuotai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-06
DalykasVadybos praktikos ataskaita
KategorijaVadyba
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis19.53 KB
Autoriuszigmius
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2002 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAsist. A. Jonaitis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word praktikos ataskaita kurjeriu tarnyboje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Asist. A. Jonaitis
  • 2002 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą