Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonės strateginis planas: "Ober-hause"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Įmonės strateginis planas: "Ober-hause"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Darbo uždaviniai. Tyrimo metodai. Darbo struktūra. Įmonės veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga. Metodologinė dalis. Bendrosios įmonės plėtros ir vystymo strategijos pasirinkimo metodologinės prielaidos. Paslaugų ir rinkos vystymo strategijų parinkimo metodika. Analizės etapas strateginio planavimo procese. SWOT analizė. Strategijos ir jų parinkimo metodikos. Sprendimo priėmimo proceso etapai. Strateginio plano įgyvendinimo etapai. Organizacijos vizijos ir misijos formulavimas. Nekilnojamojo turto bendrovės "Ober-hause" strateginis planas 2006-2009 m. Dabartinių ir potencialių aplinkos ir vidinių veiksnių analizė. Organizacinės aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. "Ober-Hause" užimama rinkos dalys ir augimo tempai. Bendrosios strategijos numatymas. SWOT analizės išvados ir siūlymai. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Strategijos pasirinkimas. Strategijos įgyvendinimas. "Ober-Hause" misija, vizija ir tikslai. Išvados.

Ištrauka

Kalbant apie strateginį valdymą ir strateginį planavimą su Lietuvos įmonių vadovais, kartais tenka išgirsti tokių minčių: "Mes kartą jau kūrėme veiklos misijas ir vizijas, bet tai tik teoriniai šūkiai"; "Lietuvoje klesti ne moksliniais valdymo metodais besiremiančios, o patikimą "priedangą" nusipirkusios įmonės"; "Situacija rinkoje greitai keičiasi, todėl imtis ilgalaikio planavimo nėra prasmės". Be abejo, labai svarbu sugebėti operatyviai reaguoti į besikeičiančią situaciją rinkoje arba netikėtus konkurentų veiksmus, o strateginis planas, net kruopščiausiai apgalvotas ir pagrįstas tyrimais bei analize, nė visada gali padėti. Tačiau jau senovės vikingai teigė, kad gerų jūreivių vadovaujamas laivas plaukia ten, kur jie nukreipia bures, o ne ten, kur neša vėjas. Taigi ir versle galima arba leistis blaškomam permainingų konkurencijos ir klientų elgsenos vėjų, arba laiku pasirinkti įmonei naudingiausią verslo plėtros kryptį, geriausiai atitinkančią jau įgytą įmonės kompetenciją bei palankias rinkoje atsirandančias galimybes, kitaip tariant, kryptingomis pastangomis kurti verslo ateitį.
Pradedant bet kokią veiklą ar ją vystant būtinas aplinkos tyrimas ir prognozavimas, kad būtų galima išsiaiškinti įmonės privalumus ir trūkumus veiklos galimybes ir numatyti galimus konjuktūros pokyčius, nes pagrindinia kiekvienos verslo įmonės tikslai yra gauti pelną ir didinti įmonės vertę rinkoje. Natūralu, kad čia nuolat kyla bent keli esminiai klausimai: kuriuos kelius rinktis, kad investicijos tikrai atsipirktų? Kaip verslo plėtros metodus tinkamai suderinti tarpusavyje, kad jie garantuotų ne vienadienę sėkmę, o ilgalaikį progresą ir padėtų nuolat stiprinti įmonės pozicijas rinkoje? Kaip sukurti išskirtinius produktų privalumus ir įmonės išskirtinumą, kurie padėtų pritraukti klientus ir palaikyti jų lojalumą stiprėjančioje konkurencinėje kovoje? Į šiuos ir kitus aktualius klausimus padeda atsakyti sėkmingiausiai veikiančių pasaulio bendrovių taikomi klasikiniai ir naujausiais tyrimais pagrįsti strateginio valdymo modeliai bei priemonės.
Šiame darbe aš apžvelgsiu akcinės bendrovės " Ober- Hause" išorinę ir vidinę aplinką, įvertinsiu įmonės būklę rinkoje, atliksiu SWOT analizę ir ją remtiant pasirinksiu "Ober-Hause" strateginį planą, o taip pat pateiksiu kai kurias prognozes.

Tyrimo objektas: Nekilnojamojo turto bendrovės ''Ober-Haus'' silpnybės ir stiprybės.
Darbo tikslas: Teoriškai ir praktiškai išanalizuoti nekilnojamosios bendrovės "Ober-Hause" būklę.Parengti strateginį planą.

Darbo uždaviniai:
I. Surinkti ir išanalizuoti strateginio planavimo teorinią ir metodologinią medžiagą;
II. Apibrėžti "Ober-Hause" viziją, misiją ir tikslus.
III. Ištirti bendrovės vidinę ir išorinę aplinką,bendrovės galimybes ir galimos grėsmes. Ir pateikti savo nuomonę kaip jas įgyvendinti ir jų išvengti.;
IV. Išrinkti tinkamą strategiją.

Tyrimo metodai:
Planavimo pasirinkti metodai:
1. Firmos tikslų nustatymas.
2. SWOT analizė.
3. Priemonių ir veiksmų nustatymas.
Prognozavimo pasirinkti metodai:
Kokybinis:
Natūralios aplinkos šaltinių analizavimas;
Informacijos parengimas ir surinkimas žuodžių ir intrneto pagalba.
Išvadų suformuliavimas-procesas.
Kiekybiniai:
Elektroninis laiškas ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-21
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12
Dydis77.9 KB
Autoriusmelpomena
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasA. Vaitiekus
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones strateginis planas Oberhause [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 32 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 1 Klasė/kursas
  • A. Vaitiekus
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą