Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonės palaikomų ryšių su visuomene plėtojimo kryptys: viešbutis "Baltpark"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Įmonės palaikomų ryšių su visuomene plėtojimo kryptys: viešbutis "Baltpark"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Viešbučių palaikomų ryšių su visuomene samprata, tikslai ir organizavimas. Palaikomų ryšių su visuomene samprata. Viešbučiui svarbios visuomenės grupės. Specifinė ryšių su visuomene grupė. Ryšiai su žiniasklaida. Komunikavimo su pasirinktomis visuomenės grupėmis būdai. Ryšių su visuomene organizavimas. "Baltpark" viešbučio palaikomų ryšių su visuomene plėtojimo kryptys. Viešbučio "Baltpark" veiklos pristatymas. Tyrimo pagrindimas. Tyrimo analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (1).

Ištrauka

Mano darbo objektas yra viešbutis "Baltpark" esantis Vilniuje. "Baltpark" - tai ne tik naujas ir modernus viešbutis, patogi vieta ir šaunūs darbuotojai. Tai kur kas daugiau. Yra šimtai detalių, kurios nekrenta į akį, bet sukuria tai, kas vadinama tikruoju komfortu. Kad viešbutis sėkmingai vykdytų savo veiklą, nepakanka vien gero vadovavimo, reikia pasirūpinti ir kitomis priemonėmis. Viena iš jų – sėkmingai palaikomi ryšiai su visuomene.
Sėkmingai palaikomi ryšiai su visuomene užtikrina sėkmingą verslą. Bet koks viešbutis besirūpinantis savo veikla, palaiko ryšius su įvairiomis visuomenės grupėmis, informuodamas jas apie savo veiklą. Tai puikus būdas informuoti rinką ir sėkmingai plėtoti verslą.


Darbo tikslas: ištirti "Baltpark" viešbučio palaikomų ryšių su visuomene
plėtojimo kryptis

Tyrimo obejektas: "Baltpark" viešbučio palaikomi ryšiai su visuomene.

Tyrimo uždaviniai:
1. išstudijuoti viešbučių palaikomų ryšių su visuomene sampratą, tikslus ir organizavimą;
2. išsiaiškinti viešbučio palaikomų ryšių su visuomene plėtojimo kryptis.


Darbo atlikimo metodai:
1. įvadas;
2. teorija;
3. praktinė dalis;
4. išvados.


Įmonės sėkmė labai priklauso nuo visuomenės nuomonės apie ją ir jos veiklą. Jei įmonei pavyksta visuomenėje ir ypač svarbiose jos grupėse suformuoti teigiamą jos įvaizdį, jai daug lengviau siekti savo tikslų. Svarbu ne tik tinkamai pagaminti prekę ar atlikti kitus veiksmus, bet ir rūpintis, kad visuomenė tai žinotų bei teisingai suprastų. Visuomenės nuomonei formuoti reikia pastangų, tam tikros veiklos, kuri vadinama darbu arba ryšiais su visuomene.
Ryšiai su viusomene – tai veikla, kuria siekiama visuomenėje ar tam tikrose jos grupėse suformuoti teigiamą jos įvaizdį ir sukurti pasitikėjimo bei supratimo atmosferą. ( 3, p. 354)
Ryšiai su visuomene – labai plati veiklos sritis, apimanti visokeriopą palankių veiklos sąlygų įmonei kūrimą ir palaikymą. Pasak H. L. Zanklio, jiems būdingos tokios funkcijos:
informavimo;
kontaktavimo;
valdymo;
įvaizdžio kūrimo;
hormonizavimo;
pardavimo skatinimo;
stabilizavimo;
tolydumo.
Pasitelkdama ryšius su visuomene, įmonė siekia perduoti informaciją į išorę (visuomenei) ir į vidų (saviems darbuotojams). Nuolatinis pasikeitimas informacija, t.y. žiniomis apie faktus bei nuomones, yra būtinas tiek įmonei, tiek su ja susijusiems asmenims.
Per ryšius su visuomene įmonė užmezga ir palaiko kontaktus su jai svarbiomis visuomenės gyvenimo sritimis bei visuomenės grupėmis. Ypač svarbūs glaudūs kontaktai su visuomenės informavimo priemonėmis: laikraščiais, žurnalais, televizija, radiju. Labai reikšmingi ir geri kontaktai su visuomenėje pripažintais autoritetais, profesiniu požiūriu konpetetingais specialistais, politinėmis ir ūkinėmis institucijomis, jaunimu ir kt. (3, p. 354)
Ryšių su visuomene veiksmai nėra savitiksliai, jie naudojami spręsti tam tikriems valdymo uždaviniams. Jie sudaro sąlygas lengviau įgyvendinti įmonės ketinimus bei planus, sukuria pasitikėjimą jos sprendimais, gali sušvelninti nepageidaujamą nuomonę ar požiūrį.
Ne mažiau svarbu iš anksto numatyti galimą nepalankią visuomenės reakciją į planuojamus įmonės veiksmus ir jos išvengti tam tikru visuomenės "parengimu". Iš anksto informuota ir parengta suprasti ir priimti tam tikrus veiksmus visuomenė ar atskiri jos sluoksniai dažniausiai į juos reaguoja kitaip negu netikėtai užklupus.
Ryšiai su viusomene padeda formuoti įmonės, jos gaminamų prekių, teikiamų paslaugų įvaizdį. Nors ryšių su viusomene negalima tiesiogiai sutapatinti su įvaizdžio formavimu, tačiau tarp jų yra labai glaudi sąsaja. Visuomenėje įsitvirtinęs palankus įvaizdis – tai geras pamatas įmonės veiklos sėkmei. (3, p. 355) ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-09
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis53.05 KB
Autoriusjuodulys
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones palaikomu rysiu su visuomene pletojimo kryptys viesbutis Baltpark [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą