Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Garantinio aptarnavimo informacinė sistema
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Garantinio aptarnavimo informacinė sistema

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Garantinio aptarnavimo sistemos reikalavimai. Reikalavimų specifikacija. Bendras panaudojimo atvejis. Detalus panaudojimo atvejo modelis. Analizės klasių diagramos. Panaudojimo atvejų sekų (arba bendradarbiavimo) diagramos. Sistemos elgsenos modelis. Garantinio aptarnavimo sistemos projektas. Sistemos pagrindimas ir esmės išdėstymas. Duomenų bazės schema. Realizacijos modelis. Testavimo modelis bei duomenys, kontrolinis pavyzdys. Informacinė posistemė. Vartotojo meniu aprašymas ir instrukcija. Pradinis sistemos langas. Pagrindinis sistemos langas. Prisijungti kitam vartotojui prie sistemos. Atsijungti iš sistemos. Įvesti naują vartotoją. Įvesti naują užsakymą.

Ištrauka

Šio darbo tikslas – išanalizuoti, suprojektuoti ir sukurti įmonės garantinio aptarnavimo įnformacinę sistemą. Darbo metu ją ištestuoti, baigus projektą – pateikti šios sistemos dokumentaciją.
Dažnai įmonės įvaizdis klientų akyse krenta tada, kai pirkėjai susiduria su garantiniu aptarnavimu. Klientas susidūręs su techninėmis problemomis kreipiasi į pardavimo atstovus, tikėdamasis operatyvios pagalbos. Jeigu kuri nors garantinio aptarnavimo grandis stringa, klientai dažnai nebepasitiki teikiamos įmonės paslaugomis. Taigi, prekyboje garantinis aptarnavimas yra vienas svarbiausių veiksnių užtikrinančių gerą firmos įvaizdį ir kokybišką aptarnavimą, todėl garantinio aptarnavimo informacinė sistema turi veikti nepriekaištingai, tam kad klientams kuo mažiau laiko užimtų įvairių formų ir blankų pildymas.
Šia sistema gali naudotis įmonės užsiimančios prekybine veikla. Įmonė gali turėti daug pardavimo taškų. Garantinio aptarnavimo centrai gali būti atskirai nuo pardavimo vietų.
Šiuo atveju turime užduotį: suprojektuoti sistemą, kurią nebūtų sudėtinga nuolatos atnaujinti, papildyti, modernizuoti, kuri būtų lengvai suprantama vartotojui.
Šiame darbe kuriama garantinio aptarnavimo informacinė sistema leis garantinio aptarnavimo vadybininkui bei technikams ne tik registruoti garantines prekes, bet ir teikti statistines ataskaitas apie dažniausiai gendančias prekes. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-08
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis248.42 KB
Autoriusinesa
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Garantinio aptarnavimo informacine sistema [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą