Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Eksporto galimybių plėtra: AB "Pieno žvaigždės"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Eksporto galimybių plėtra: AB "Pieno žvaigždės"

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Eksportas. Eksporto rūšys. Eksporto motyvai. Kontaktų užmezgimas su užsienio partneriais. Eksportinių prekių kainų nustatymas. Užsienio prekybos balansas. Pasaulinė prekybos organizacija. Lietuvos įstojimas į PPO. Laisvoji prekyba. Eksporto plėtra įmonėje. AB "Pieno žvaigždės". Išvados.

Ištrauka

Eksportas – tai prekių , paslaugų, įvairiausių technologijų, kapitalo ir kt. realizavimas užsienio rinkose. Šių laikų vietinė rinka yra perpildyta, todėl vis daugiau įmonių bando išeiti į užsienio rinkas. Be eksporto savo gyvavimo ir didelio pelningumo, šiais laikais neįsivaizduoja daugelis įmonių, bendrovių. Skatindamos eksportą, šalys savuosius gamintojus pasiūlo užsienio konkurencijai, kuri gali būti labai pelninga, arba pražūtinga silpnoms kompanijoms.
Tarptautinei prekybai ypač svarbūs yra tarptautiniai ekonominiai susitarimai ir organizacijos, siekiančios liberaizuoti taptautinę prekybą, panaikintiprekybinius apribojimus. Tokia organizacija yra ir Pasaulio Prekybos Centras (PPO).Tai vienintelė organizacija, besirūpinanti prekybos tarp šalių tisyklėmis. Narystė PPO suteikė Lietuvos prekybos režimui stabilumą ir patikimumą- tai reikšmingi veiksniai mūsų prekybos partneriams ir investuotojams.
AB ‚Pieno žvaigždės" taip vykdo prekybą su užsienio šalimis.Jos praktika su užsienių yra pakankamai didelė, eksportas kas met vis auga, nuo to didėja įmonės pelnas.

Pati žemiausia pakopa, nuo kurios įmonė pradeda savo internacionalinę veiklą yra eksportas. Tai yra pagrindinis tarptautinės prekybos būdas. Mažos šalys yra labiau lnkę eksportuoti nei didelės. Skatindama gamybinę veiklą savoje šalyje, eksportuojanti kompanija išvengia poreikio daryti reikšmingus organizacinius ar technologinius pokyčius, jai užtenka tik turėti platinimo kanalus, kad galėtų aptarnauti užsienio rinką. Tai yra pats nerizikingiausias metodas savo tarptautinei veiklai plėsti. Pradžioje nedaug reikia lėšų tam, kad taptum eksportuotoju, ir yra pakankamai lengva pasitraukti iš užsienio rinkos. Vykdant savo produktų marketingą per užsienio agentus, eksportuotojas išvengia didelių investicijų ir didelės valdymo atsakomybės, tačiau kompanija turi nedaug įtakos tam, kaip jos produktai yra platinami užsienio rinkose.
Yra keletas eksporto rūšių, skiriamų pagal tai, kaip aktyviai procese dalyvauja gamintojas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-18
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis27.86 KB
AutoriusZivile
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Eksporto galimybiu pletra AB Pieno zvaigzdes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą