Šperos.lt > Vadyba > Žinių vadyba ir inovacijos, mokymasis

Žinių vadyba ir inovacijos, mokymasis

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Inovacijų svarba žinių vadyboje. Inovacijų bruožai ir skirstymas. Tradicinis požiūris į inovacijas. Žinių ir žinių vadybos sąryšis su inovacijomis. Darbotvarkės formavimas: sisteminis požiūris. Pasirinkimas ir įgyvendinimas: į bendruomenę orientuotas požiūris. Pavertimas įprastiniu darbu (rutina): kognityvinis požiūris. Besimokanti organizacija. Kas yra besimokanti organizacija? Reikšmė, valdymas ir įvertinimas. Besimokanti organizacija ir organizacinis mokymasis. Mokymosi procesas. Mokymosi būtinybė. Mokymosi matavimas. Pirmieji žingsniai. Barjerai ir grėsmės. Išvados. Bibliografinių nuorodų sąrašas. 20 klausimų susijusių su inovacijomis ir mokymu. 5 atrinkti klausimai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 38.43 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą