Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Inovacijos automobilių versle
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Inovacijos automobilių versle

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Ateities automobiliai. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Tyrimo problema. Šiandieniniame automobilių pasaulyje daug kas keičiasi. Kitimo tempai nuolat auga. Formuojantis vis tobulesniems rinkos santykiams, verslo politika privalo turėti aiškią viziją nuo naujo produkto idėjai iki jo įsisavinimo. Rinkos sąlygomis pradeda galioti nuostata, kad produkto pardavimas tampa svarbesniu ir sudėtingesniu reiškiniu, negu jo sukūrimas ir pagaminimas.
Kylant automobilių kuro kainoms garsūs automobilių gamintojai privalo ieškoti naujovių tiek automobilių kuro sistemoje tiek kitų sistemų tobulinime. Kadangi dabar automobilis žmogui yra pati patogiausia transporto priemonė, tai automobilių gamintojai turi atsižvelgti į vartotojų poreikius, kad jiems būtų naudinga, galėtų jausti komfortą ir galėtų taupyti laiką ir pinigus bei kuro sąnaudas. Šiuo metu ženkliai yra sumažėjęs didžiatūrių mašinų pirkimas, kurį įtakoja pakilusios kuro kainos.
Bendrovės "Autotyrimai" duomenimis rugsėjo mėnesį šalyje įregistruotas 1.121 naujas lengvasis automobilis arba 2% mažiau nei tuo pat metu pernai, kai lengvųjų automobilių parką papildė 1.148 automobiliai Tačiau rinkos lyderiai nesikeičia. Ir rugsėjį pirkėjai teikė pirmenybę vokiškiems
Europos tyrimų kompanijų grupei TNS priklausančios didžiausios Lietuvoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės "TNS Gallup" įvykdytos apklausos duomenimis, šalies vairuotojai labiausiai vertina "Mercedes Benz", "Lexus", BMW, "Audi" ir "Volvo" markių automobilius.
Šių metų pradžioje trijose Baltijos valstybėse Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlikto tyrimo tikslas - nustatyti 23 populiariausių automobilių markių žinomumą, vertinimą ir įvaizdį. Lietuvoje "TNS Gallup" apklausė daugiau kaip 500 vairuotojų, turinčių ne senesnius kaip 7 metų amžiaus automobilius, arba per artimiausius 12 mėnesių ketinančių pirkti visiškai naują automobilį.
Pasak "TNS Gallup" vyr. projektų vadovo Vytenio Išganaičio, Lietuvos vairuotojams labiausiai patinka BMW automobilių dizainas, "Mercedes Benz" markės transporto priemonės įvertintos kaip techniškai patikimos, o "Volvo" automobiliai, respondentų nuomone, yra nepralenkiami pagal saugumą.
"Kai kuriems Lietuvos vairuotojams vienas pagrindinių vertinimo kriterijų - nedidelės automobilio eksploatavimo išlaidos. Pagal šį įvaizdžio aspektą lyderiauja "Volkswagen" markės automobiliai, kurių naudojimo išlaidos, vairuotojų nuomone, yra mažiausios", - teigė V. Išganaitis. Visgi, pasak jo, nors transporto priemonių kaina yra svarbi, didžiausią įtaką automobilio patrauklumui turi dizainas ir patikimumas.
Remiantis tyrimo duomenimis, Latvijos vairuotojai taip pat kaip ir lietuviai labiausiai vertina "Mercedes Benz", "Lexus", BMW, "Audi" ir "Volvo" automobilius. Estijos vairuotojų skonis beveik nesiskiria, tačiau prioritetai teikiami kita eiliškumo tvarka: pirmauja "Mercedes Benz", antroje vietoje - "Audi", o tolesnes dalijasi BMW, "Lexus" ir "Volvo" automobilių markės. Automobilių markių Lietuvoje patrauklumo grafikas (1 balas - "labai nepatraukli", 10 - "labai patraukli"). (žr. 1 priedas)

Tyrimo tikslas. Pateikti automobilių ateities vizijas.

Tyrimo uždaviniai.
1. Susipažinti su automobilių rinka
2. Susipažinti su patraukliausiais automobiliais.
3. Surasti kuo daugiau informacijos apie naujoves automobilių rinkoje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-13
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai15
Dydis57.17 KB
AutoriusLoreta
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. S. Valentinavičius
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Inovacijos automobiliu versle [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Doc. S. Valentinavičius
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą