Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Žiniasklaidos vaidmuo muzikos vadyboje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Žiniasklaidos vaidmuo muzikos vadyboje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738
Aprašymas

Įvadas. Muzikos verslo rinkodara. Muzikos verslo rinkodaros esmė. Informacijos reikšmė muzikos vadyboje. Darbo su žiniasklaida strateginis planavimas. Reklaminio teksto projektas. Muzika žiniasklaidoje. Muzika televizijoje. Muzika radijo stotyse. Muzika periodikoje. Muzika Internete. Išvados.

Ištrauka

Popmuzika1. Pamąstykime, kiek kartų per dieną mes išgirstame popmuziką... Ko gero, daugelis pagalvojęs tiesiog atsakytų: "Daug". Ji skamba visur: ryte virtuvėje, viešajame transporte, Jūsų automobilyje, kartais ir darbe, kavinėje, gatvėje... Jos yra tiek daug, kad mes dažniausiai jos net nebegirdime. Ji tiesiog tapo dienos įvykių fonu. Šį reiškinį, be abejo, stipriausiai įtakoja tai, kad didžioji dauguma šios produkcijos mus pasiekia per žiniasklaidą.
Pasak D.Bliufšteino, popmuzika gimė XIX a. antrojoje pusėje sukūrus technines galimybes muziką įrašyti, dauginti bei platinti ir, žinoma, transliuoti. Pirmiausia - radijo eteryje. Kartu su šia technika atsirado ir galimybė masiškai gaminti pigius muzikos instrumentus. Muzika tapo prieinama visiems. Taip prasidėjo popmuzikos ir popmuzikos verslo aukso amžius, kuris vystėsi apie 100 metų ir peraugo į tai, kad be popmuzikos mes sunkiai įsivaizduojame savo realią kasdienybę. Kai kurie žmonės yra linkę manyti, kad ši situacija yra negatyvi. Pasak jų, muzika prarado savo meninę vertę. Be abejo, tam tikra prasme jie yra teisūs. Tačiau dėl to mes negalime teigti, kad visa popmuzika yra bloga. Juk iš tikrųjų ji yra labai įvairi. Kiekvienas gali rinktis savo mėgstamą stilių, atlikėjus ir pan.
Muzikos vadyboje, be abejo, kuo muzikos yra daugiau, tuo geriau. Tada muzikantai ir visi aplink juos dirbantys žmonės gali ne tik sėkmingai kurti, jausdami, kad jų veikla yra kažkam reikalinga, bet ir iš jos (muzikos) pragyventi, o kai kas sugeba ir praturtėti. Tačiau tai nėra taip paprasta. Muzikos industrijai didėjant ir sudėtingėjant, reikalingos vis didesnės pastangos, profesionalumas ir veiklos mastai. Ir ypač svarbu įvertinti žiniasklaidos reikšmę, suvokti, kaip žiniasklaida dirba, kokie čia galioja dėsniai. Kaip teisingai pasinaudoti žiniasklaida ir pasiekti, kad Tavo muzikos produktas pasiektų jos vartotojus, atnešdamas Tau atlygį už padarytą darbą. Apie tai ir bus kalbama šiame darbe. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-07
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis50.26 KB
Autoriusjurgyte
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai1999 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasEdmundas Žalpys
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasMenų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ziniasklaidos vaidmuo muzikos vadyboje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Edmundas Žalpys
  • 1999 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą