Šperos.lt > Vadyba > Vadyba (29)

Vadyba (29)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Kaina. Prekių asortimentas. Marketingo nagrinėjami gyvavimo ciklai. Prekės identifikavimas. Kainodara. Produkto derinimo strategija. Kainos nustatymo etapai. Komunikacinis procesas. Marketingo valdymas. Mažmeninė prekyba. Prekių judėjimą lemiantys veiksniai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

5 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno technologijos universiteto gimnazija

Failo tipas:

Microsoft Word 16.64 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą